اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مسئول ستاد راهیان نور کشور خبر داد

400 هزار بار تأکید شهدا به اطاعت از ولی ‌فقیه/ ولایت فقیه مهمترین رکن حفظ نظام

خبرگزاری فارس: مشاور مسئول ستاد راهیان نور کشور از 400 هزار بار تأکید بر اطاعت از ولی فقیه در وصیت‌نامه شهدا خبر داد و گفت: ولایت فقیه مهمترین رکن حفظ وحدت، غیرت دینی و نظام است.

400 هزار بار تأکید شهدا به اطاعت از ولی ‌فقیه/ ولایت فقیه مهمترین رکن حفظ نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، رضا میرزایی ظهر امروز در یادواره 54 شهید اشتران در مسجد جامع روستای اشتران در دهستان خرم‌رود شهرستان با بیان اینکه هدف مردم ایران از انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بوده است، اظهار داشت: اصل هدف تعریف شده دشمنان از تحمیل جنگ عراق علیه ایران مبارزه با دین اسلام بود چرا که استکبار از اشاعه و نهادینه شدن اسلام ناب محمدی (ص) وحشت داشت.

مشاور مسئول ستاد راهیان نور کشور اشاره کرد: همه دنیای کفر در قالب 56 کشور با تجهیز عراق به پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی با هم برای هجوم به اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متحد شده بودند.

وی با بیان اینکه ما هرگز آغازگر جنگ نبودیم، تأکید کرد: استکبار و ایادی دست‌نشانده‌های آن به منظور جدا‌سازی خوزستان از خاک ما، ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکم‌سازی نظامی دست‌نشانده مانند کشورهای حوزه خلیج فارس جنگی ناخواسته را به ملت ما تحمیل کردند.

 

سردار میرزایی با اشاره به اینکه در این برهه از زمان جوانان با همه وجود با توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار (ع) با لبیک به ولی امر خود دشمن را بر سر جای خود نشاندند، تصریح کرد: امنیت، آرامش و قدرت جهانی ما امروز در سراسر کره خاکی مدیون فداکاری تک‌ تک شهدا است.

 

وی تأکید کرد: بعد از دفاع مقدس دشمنان اسلام بارها در شکل‌های متفاوت تصمیم گرفتند به نظام هجمه وارد کنند اما پس از حسابرسی‌های موشکافانه متوجه این امر شدند با ایجاد شدید‌ترین تحریم‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی علیه درخت نونهال انقلاب با بهره‌وری از نخبگان و متخصصان خود در طرح‌های سازمان‌یافته با شکست به خواری و ذلت کشیده شدند، عقب‌نشینی کردند.

 

مشاور مسئول ستاد راهیان نور کشور با تأکید بر این موضوع که جنگ دشمن علیه انقلاب و ملت ما تمام نشده و تنها روش آن تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی از طریق ناتوی فرهنگی، تحریم و تهدیدهای اقتصادی تلاش می‌کند با تفرقه‌افکنی در بین اقوام و مذاهب در کشور شکاف ایجاد کند.

 

وی با تأکید بر اینکه سه عامل کلیدی و مهم وصیتنامه‌های شهدا را بازدارنده اهداف نرم دشمن است، تصریح کرد: در وصیتنامه‌ها، مصاحبه‌ها و دست‌نوشته‌های شهدای دوران دفاع مقدس 400 هزار بار بر عمل کردن به سه عنصر کلیدی اطاعت از ولایت فقیه، توجه به نماز و رعایت حفظ حجاب به عنوان اساسی‌ترین حربه در برابر ترفندهای نرم امروز دشمن است.

 

میرزایی با اشاره به اینکه امروز دشمن با اجرای طرح‌های نرم‌افزاری خیمه ولایت را هدف گرفته است، تصریح کرد: ولایت مهمترین رکن حفظ و صیانت از وحدت، غیرت دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید با تمام قوا از ولی امر حمایت و صیانت کنیم.

 

وی افزود: این روزها شاهد تشییع و تدفین 80 شهید گمنام و با نام بودیم و در حال حاضر حدود 7 هزار شهید مفقودالاثر در کشور عراق داریم.

 

مشاور مسئول ستاد راهیان نور کشور در پایان سخنانش با اشاره به اینکه یادواره همه آنچه که ما داریم را حفظ می‌کند، تصریح کرد: بهترین و کاربردی‌ترین شیوه مبارزه با تهاجم فرهنگی یادواره شهدا است.

 

انتهای پیام/89010/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول