اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

نقش اثرگذار ولایت فقیه در مهار فتنه 88 به خوبی تبیین شود

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: نقش اثرگذار ولایت فقیه در مهار فتنه 88 به خوبی تبیین شود.

نقش اثرگذار ولایت فقیه در مهار فتنه 88 به خوبی تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان کمیته‌های دهه فجر استان مازندران با نماینده ولی فقیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سه دهه متوالی در برابر منافع نامشروع غرب ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: با ظهور انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه منافع غرب در منطقه خاورمیانه به چالش کشیده شد و دشمن برای برخورد با انقلاب اسلامی  راه‌های مختلف را در پیش گرفت تا این انقلاب به اهداف واقعی خویش نرسد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: دشمن ابتدا با ایجاد جنگ تحمیلی سعی داشت ایران اسلامی را به چالش بکشاند و پس از عدم موفقیت در جنگ سعی داشت با تحریم زمینه انفعال ایران اسلامی را در جهان فراهم کند.

وی به ایجاد فتنه 88 توسط دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن به اصطلاح خودش قصد داشت با ایجاد کودتای مخملین که مشابه این کودتا را در 22 کشور جهان انجام داد و موفق شد در این کشورها تغییر ایجاد کند، ایران اسلامی را به چالش بکشاند که با حضور مقتدرانه رهبر در جریان فتنه موفق به دستیابی به اهدافش نشد.

این مسئول بزرگداشت دفاع مقدس را یادآور حماسه آفرینی‌های مردم در برابر جنگ سخت عنوان کرد و بیان داشت: مردم با حضور خودجوش خویش در روز 9 دی نیز ثابت کردند که در برابر جنگ نرم دشمن نیز توان مقابله چندین برابر با دشمن را دارند.

وی با اعلام اینکه حضور مقتدارنه مردم در صحنه‌های انقلاب نشان از هوشمندی مردم در برابر دشمن دارد و این حضور نشان می‌دهد که مردم همچنان برای مقابله با هرگونه تجاوز دشمن در صحنه هستند.

یوسف‌پور ادامه داد: دشمن با حضور مقتدرانه مردم در صحنه متوجه شد که اقدام نظامی و کودتا در ایران به نتیجه نمی‌رسد به جنگ نرم و تحریم بر ضد کشور ما روی آورد و همچنان برای مقابله با اهداف نظام در حال برنامه ریزی برای به چالش کشیدن انقلاب اسلامی در جنگ نرم هوشمند است.

این مسئول به دیگر حربه‌های دشمن بر ضد نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تحریم شدید، بی‌ثبات کردن نظام، ایجاد اختلاف و اخلال در انتخابات را دیگر اهداف دشمن در کشور برشمرد و بیان داشت: برای مقابله با اهداف دشمن وحدت و همدلی در سایه ولایت فقیه باید حفظ شود.

وی ادامه داد: مسئولان باید زمینه برگزاری انتخابات رقابتی و شایسته نظام با حفظ جایگاه رهبری را فراهم کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر حماسه پرشور مردم در 9 دی بیان داشت: حماسه 9 دی در مازندران با برگزاری کنگره‌های متفاوت و نقش اثرگذار ولایت فقیه در مهار فتنه انجام می‌شود.

انتهای پیام/86004/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول