اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

سپاه مولود انقلاب است / ولایت فقیه سرمایه عظیم اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: دشمن به دنبال گرفتن نعمت ولایت از این کشور است بنابراین مراقب باشید دشمن این سرمایه عظیم اسلامی را از شما نگیرد.

سپاه مولود انقلاب است / ولایت فقیه سرمایه عظیم اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران مرکز علویون بر بهره‌گیری بیشتر مسلمانان از قرآن کریم به عنوان کلام الهی تاکید کرد و اظهار کرد: قرآن کریم جنبه‌های اخلاقی زیادی دارد که پیروی از آنها ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

وی به خدمت به جامعه به عنوان یکی از آموزه‌های قرآن کریم اشاره کرد و گفت: چه بسا نفس عمل خوب باشد و در جامعه عقلایی ارزشمند باشد اما به وسیله برخی رنگ‌ها حالت خوبی خود را از دست بدهد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: خدمت به همنوع در همه کشورها به عنوان عمل خوب پذیرفته شده است اما بعضی کارها مانند منت گذاشتن این عمل شایسته را خراب می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب است، پاسداران را به تبعیت محض از ولایت فرا خواند و گفت: خدا را باید شکرگزار باشید که در زمان انقلاب اسلامی خدمت می‌کنید و زیر سایه ولایت فقیه هستید اما مراقب باشید منتی بر جامعه و همنوعان به واسطه این خدمت نگذارید.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به حضور نیروهای خارجی در کشورهای همسایه گفت: هم‌اکنون دشمن در کشورهای اسلامی است اما تنها کشوری که دشمن پانگذاشته ایران است؛ مراقب باشید دشمن سرمایه ولایت را از شما نگیرد.

وی تاکید کرد: دشمن می‌خواهد ولایت فقیه را از ما بگیرد اما به قول قرآن کریم خوشا به حال کسی که نتوانند ولایتش را از او بگیرند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: خداوند بسیار صبور و بخشنده است پس امید به بخشش الهی داشته باشید و نگذارید پای دشمن به نظام اسلامی باز شود.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی امانتی دست ملت است و امید است که زیر سایه ولایت فقیه این کشور را سالم به دست امام عصر(عج) برسانیم.

انتهای پیام/78001/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول