اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

ولایت فقیه محور و منشأ وحدت است

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: وحدت باید سبک زندگی ما باشد و در جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه محور و منشأ وحدت است.

ولایت فقیه محور و منشأ وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، عباس رهی در نشستی با مسئولان و ائمه جمعه استان سمنان با موضوع «بررسی سبک زندگی اسلامی» که در سالن هلال‏احمر گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: اسلام نمادهایی از وحدت را به ما نشان داده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برگرفته از همان نمادها، از آغازین روزهای خود وحدت‌آفرین بوده است.

استاندار سمنان ارتقای بصیرت و شناخت دوست از دشمن را در حفظ وحدت مهم و ضروری خواند.

رهی افزود: حفظ خرده فرهنگ‌ها در حقیقت همان حفظ وحدت است و با حفظ وحدت می‌توانیم کشورمان را از آسیب دشمنان داخلی و خارجی محفوظ و مصون بداریم.

استاندار سمنان در ادامه با بیان اهمیت مبحث اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از اصول سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اصول قرآن کریم است.

رهی افزود: مهم‏ترین اولویت امروز کشورمان پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی محسوب می‏شود و این مشارکت مردم است که می‌تواند انقلاب را نگه دارد تا به دست دشمن نیفتد.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر رویکرد فرهنگی است و اگر به رویکرد فرهنگی توجه شود، توسعه این امر شدت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش فارس؛ در این گردهمایی، علاوه بر ائمه جمعه استان سمنان، تعدادی از مسئولان و نمایندگان مجلس شهرستان‌های استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/22493/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول