اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

جبهه استکبار درصدد نابودی جریان مقاومت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: روند موج اقدامات تروریستی و حمایت استکبار از مخالفان دولت سوریه برای نابودی جریان مقاومت است.

جبهه استکبار درصدد نابودی جریان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته بشرویه اظهار کرد: بیش از 50 سال از آوارگی مردم فلسطین در اردوگاه‌ها و مناطق اطراف سرزمین آنها می‌گذرد و رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت کشورهای اروپایی همچنان برای تصرف تمام نقاط فلسطین دست به جنایت می‌زند.

وی ادامه داد: کشور سوریه نیز در خط مقدم مقاومت و حمایت از نیروهای حزب‌الله و جنبش حماس علیه رژیم صهیونیستی ایستاده است و این روند پیشروی تروریست‌ها و مخالفان در خاک سوریه و حمایت همه جانبه جبهه استکبار برای نابودی جریان مقاومت است.

امام جمعه بشرویه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با تحولات سوریه افزود: اگر با دید جامع به مسئله سوریه نگریسته شود طراحی آمریکا علیه سوریه مشخص است و شکست‌های اخیر آمریکا در مصر، تونس و فتنه‌های مختلف در کشورهای خاورمیانه با هدف انتقام‌گیری از سه دهه حمایت سوریه از گروه‌های مقاومت است.

شمس‌الدین تصریح کرد: فتنه 88 و حرکت گروه‌های معاند با جمهوری اسلامی ایران در روز عاشورا به بهانه تقلب در انتخابات و تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی برای کشاندن مردم به خیابان‌ها و ایجاد آشوب از دیگر توطئه‌های استکبار جهانی برای نابودی نظام اسلامی ایران به عنوان محوریت مقاومت بوده است.

وی یادآور شد: ملت هوشیار و بیدار ایران با حضور تاریخی خود در روز 9 دی 88 نقاب تزویر را از مدعیان دروغین، عافیت‌‌طلب‌ها، مصلحت‌اندیشان، سران فتنه و حامیان کنار زدند.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه جریان 9 دی و پاسخ کوبنده ده‌ها میلیون نفر از مردم ایران برای نظام اسلامی ثمراتی داشته است، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری نظام در برابر فتنه‌ها واکسینه شد و بر تمام دنیا این حقیقت که ملت ایران در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند، اثبات شد.

شمس‌الدین از مناسبت‌های هفته به شهادت آیت‌الله غفاری و رحلت آیت‌الله مرعشی نجفی اشاره کرد و افزود: مقام مرجعیت و علما در بیداری امت اسلامی نقش اساسی دارد و آیت‌الله مرعشی نجفی از استوانه‌های انقلاب و نظام در تقویت جایگاه ولایت فقیه بوده است.

وی، روز ثبت احوال، روز ملی ایمنی در برابر زلزله و تشکیل نهضت سوادآموزی را از دیگر مناسبت‌های هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول