اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

رعایت معماری ایرانی ـ اسلامی در استان زنجان ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت معماری ایرانی ـ اسلامی در استان زنجان ضروری است.

رعایت معماری ایرانی ـ اسلامی در استان زنجان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان زنجان در سالن همایش این سازمان، اظهار داشت: توجه به معماری اصیل اسلامی در کشور باید در اولویت برنامه‏ها باشد.

وی لحاظ کردن فرهنگ اسلامی در طراحی شهری استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: طراحی معماری و شهرسازی استان باید به سمت الگوگیری از فرهنگ اسلامی باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نقش نظام مهندسی ساختمان زنجان را در حرکت معماری به سمت بومی‏سازی را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: نظام مهندسی دارای تخصص‏های قابل توجه‏ای در رشته‏های مهندسی است.

وی لازمه توسعه کشور را وجود افراد دلسوز و متعهد دانست و اظهار داشت: حضور افراد متعهد، مسئول و مدیر در نهاد‏های اجرایی برای پیشرفت کشور لازم است.

اسماعیلی با اشاره به نقش مدیریت شهری در توسعه شهر زنجان، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باید دارای متخصصین شهری باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی توجه به مشکلات شهرک‏های اقماری شهر زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای کاهش مشکلات شهرک‏های اقماری تعامل دستگاه‏های اجرایی ضروری است.

وی با اشاره به بومی‌سازی معماری ساختمان‏ها و شهرسازی زنجان، تاکید کرد: باید عوامل بومی در توسعه شهر زنجان مورد توجه قرار گیرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تعامل نظام مهندسی ساختمان در کنار شهرداری زنجان برای کاهش مشکلات شهری امری لازم است.

انتهای پیام/73002/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول