اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت:

توانایی‌های هیچ کشوری به ایران اسلامی نمی‌رسد

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت گفت: توانایی‌های ما در این برهه از زمان رشد کرده و هیچ کشوری نمی‌تواند به ایران اسلامی برسد زیرا ما هر سه رکن توسعه شامل معادن و ذخایر، نیروی انسانی کارآمد و منابع را داریم.

توانایی‌های هیچ کشوری به ایران اسلامی نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، آیت‌‌الله عباسعلی سیستانی ‌در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه شکرگزاری نعمت خداوند یک سرمایه نیاز دارد، اظهار داشت: باید شرایط زمان را دقیق و وسیع بسنجیم و امروز و آینده را نیز ببینیم.

وی با اشاره به خاطرات اوایل انقلاب اسلامی افزود: ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که دولت جمهوری اسلامی از اول تا حال هیچ مقدار از سرمایه خود را در خارج از کشور نبرده و با نفت هشت دلاری هم کار کرده‌اند و اکنون نیز با نفت قیمت 100 دلار در حال انجام کار است.

سلیمانی با بیان اینکه هر چه سرمایه و درآمد ملی است در داخل کشور و برای زندگی همین مردم خرج می‌شود، خاطرنشان کرد: در یک زمانی تنها درآمد کشور متکی به صادرات نفت بود که امروز این رویکرد تغییر کرده و نفت را برای نسل‌های آینده نگه داشته‌ایم.

وی با اشاره به تحریم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: تحریم برای ما یک فرصت بود و جنگ تحمیلی هم برای ما یک نعمت محسوب می‌شد.

سلیمانی عنوان کرد: توانایی‌های ما در این برهه از زمان رشد کرد و امروز به جایی رسیدیم که نیاز به توپ و تانک نداریم و رهبری فرزانه از ناوشکن داخلی ساخت متخصصان ایرانی بازدید می‌کنند که این یک افتخار است.

وی گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند به ما برسد زیرا کشور اسلامی ما هر سه رکن توسعه شامل معادن و ذخایر، نیروی انسانی کارآمد و منابع را دارد.

سلیمانی با اشاره به بازدید خود از شهرستان قلعه‌گنج افزود: در این بازدید مناطق سرسبزی را دیدیم که نشان می‌دهد مناطق ما مناطقی با استعداد و توانا هستند که باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را برای توسعه به کار برد.

وی تصریح کرد: تمام نعمت‌ها برای ما مهیا شده است زیرا ما در سطح کشور تمام فصول چهارگانه را داریم که نیاز است با کمی همت از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را برد.

سلیمانی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه شکرگزاری این انقلاب است، گفت: شورای اداری یک ضرورت است و باید شهرستان‌ها چشم‌انداز پنج ساله را بررسی کنند که این به آن معنی است تا در شهرستان تصمیمات کلانی که در توسعه شهرستان مؤثر است، مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/80004/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول