اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

احیای مکتب اسلام احیای تمامی ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: احیای مکتب اسلام احیای تمامی ارزش‌های انسانی است.

احیای مکتب اسلام احیای تمامی ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان مذهبی شهرستان دشتستان اظهار داشت: عاشورا بزرگترین دانشگاه زندگی انسان‌ها است و همه ما با بهره‌مندی از دروس این دانشگاه می‌توانیم مسیر آزادی و آزادگی را با موفقیت بپیماییم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان ادامه داد: فرهنگ عاشورایی تنها راه نجات بشریت تحت ظلم امروز از دست یزیدیان زمان و سران کفر و استکبار است و مسلمانان با تمسک به این فرهنگ می‌توانند در برابر زورگویان جهان ایستادگی کنند.

محمودی‌نیا بیان داشت: حرکت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان برای اصلاح مسیر دین رسول‌‌الله(ص) در طول تاریخ اسلام تاثیرات عمیقی بر جای گذاشته و تا قیامت انسان‌های آزاده و حق‌طلب برای مقابله با زورگویان و یزدیان زمان خود الگویی کامل دارند.

وی با بیان اینکه با احیای مکتب اسلام تمامی ارزش‌های انسانی احیا می‌شود، اضافه کرد: احیا و زنده نگاه داشتن مکاتب اسلامی از وظایف و تکالیف دوستداران اهل بیت(ع) است زیرا با احیای این مکاتب علاوه بر احیای رسالت نبی اکرم(ص) تمام ارزش‌های انسانی نیز احیا می‌شوند.

این مسئول افزود: حادثه کربلا و سخنانی که امام حسین‌(ع) و خانواده او داشتند و روحیات و خلق و خویی که از حماسه‌‌سازان عاشورا به ثبت رسیده است، منبع ارزشمندی برای آموزش اخلاق و الگو‌گیری در زمینه خودسازی، سلوک اجتماعی، تربیت دینی و کرامت انسانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: مسائلی همچون صبوری، ایثار، جوانمردی، وفا، عزت، شجاعت، وارستگی از تعلقات، توکل، خداجویی، همدردی و بزرگواری نمونه‌هایی از پیام‌های اخلاقی عاشورا است و در گوشه گوشه این واقعه جاویدان، می‌توان جلوه‌های اخلاقی را دید.

انتهای پیام/2451/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول