اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل:

4 فرهنگ‌سرا در اردبیل احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از احداث چهار فرهنگسرا در مناطق مختلف شهرداری اردبیل خبر داد.

4 فرهنگ‌سرا در اردبیل احداث می‌شود

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میر‌عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این فرهنگسرا‌ها در مدت زمان پنج ساله احداث شده و در مناطق مختلف با هدف تولید و توسعه برنامه‌های فرهنگی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: آسیب فرهنگی که موضوع بسیار جدی و مهمی است امروز بخش عظیمی از جوانان و خانواده‌های ما را نگران کرده و حتی سلامت آینده آنها را تهدید می‌کند که در حل این مشکل باید با تأکیدات مقام معظم رهبری مهندسی فرهنگی به صورت دقیق و شاخص صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل یادآور شد: برخلاف تمام روندهایی که در جامعه معمول است و اساس آن نیز در گام اول بودجه و بعد نیروی انسانی است ما در بحث فرهنگی گاه ضعیف عمل می‌کنیم در حالی که باید در اجرا و برگزاری‌ برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی 70 درصد نگاهمان به نیروی انسانی، ابتکار و خلاقیت آنها و 30 درصد نیز مربوط به بودجه باشد.

میرعباس‌زاده گفت: مقدس‌ترین کار، کار فرهنگی است چرا که اگر فرهنگ یک جامعه مورد تهدید و یا ناملایمتی قرار گیرد قطعاً سایر حوزه‌ها نیز به شدت آسیب خواهد دید.

این مسئول از نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) به عنوان یک الگوی بارز مهندسی فرهنگی در رسیدن به شاخصه‌های ممتاز یاد کرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی ما در هفت حوزه هدف‌گذاری شده است که در این زمینه بنا به وسع و توان باید کارها را به پیش برده تا موفقیت‌ها به شکل چشمگیر نمود پیدا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این سازمان عنوان کرد: یکی از این برنامه‌ها گسترش و اشاعه فرهنگ عمومی شهر‌نشینی است که در این‌باره از طریق سامانه‌ای در تعدادی از محلات شهروندان خود شهریار محله شدند و برنامه‌ها و همایش‌های مختلفی را نیز برگزار می‌کنند.

میرعباس‌زاده بیان داشت: پشتیبانی مطالعات و تحقیقات، ارتقای نظم و انضباط، تحکیم بنیان خانواده، تقویت باورهای دینی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از دیگر برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.

وی حفظ حقوق و کرامت زن را مسئله‌ای مهم و ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: در این رابطه همایشی با عنوان بصیرت و میثاق با ولایت 9 دی ماه در فرهنگسرای سوم خرداد ویژه بانوان برگزار می‌شود.

این مدیرعامل شهرداری در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: 9 دی جریان سیالی است که در آن بصیرت و ولایت‌مداری نمود پیدا کرد و ملت ایران برای همیشه به سرمایه عظیمی دست یافت که پاسداری از آن می‌تواند دشمنان ما را مأیوس و ناامید کند.

انتهای پیام/62005/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول