اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

پارک بانوان به بهترین شکل ممکن احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: پارک بانوان در کرمانشاه به بهترین شکل ممکن احداث می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای این موضوع تدوین شده است.

پارک بانوان به بهترین شکل ممکن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، جلال منکرسی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده اظهار داشت: پارک بانوان استان با لحاظ کردن تمام امکانات و تجهیزات رفاهی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی ساخته می‌شود و این مجموعه محلی مناسب برای اوقات فراغت جوانان خواهد بود.

منکرسی ادامه داد‌: با توجه به گسترش شهر و ایجاد مکانی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت بانوان نیاز به احداث چنین پارکی در کرمانشاه از ضروریات بود که با حمایت و پشتیبانی استاندار کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت و چند ماه است که عملیات اجرایی آن شروع شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه همچنین خواستار استفاده از تجربیات شورای پدافند غیرعامل برای احداث پارک شد و گفت: پدافند غیرعامل ارزان‌ترین و آسان‌ترین نوع دفاع در دنیا شناخته شده است لذا همکاری پدافند غیرعامل و شهرداری برای پارک بانوان از موضوعات اساسی و ضروری است‌.

 مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه نیز گفت‌: مدت زمان عملیات اجرایی پروژه پارک بانوان دوازده ماهه است که با تلاش و همت مسئولان پس از مدت مذکور پارک بانوان به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است، با مساعدت‌ها و حمایت‌های استاندار کرمانشاه و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط شهرداری حدود سه ماه است که عملیات اجرایی آن در محل پارک شاهد کرمانشاه شروع شده است. 

انتهای پیام/2700/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول