اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

12 پروژه عمرانی در شهرک ابریشم ساوجبلاغ در دست احداث است

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه شهرک ابریشم ساوجبلاغ از مناطقی است که طرح مسکن مهر در آنها اجرا شده است گفت: هم‌اکنون 12 پروژه عمرانی در این شهرک در دست احداث است.

12 پروژه عمرانی در شهرک ابریشم ساوجبلاغ در دست احداث است

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: با توجه به اینکه مسکن مهر در این شهرک در دست احداث شده لذا ارائه خدمات عمرانی نیز به منظور رفاه حال ساکنان این شهرک در دست احداث است.

وی افزود: در این راستا هم‌اکنون یک‌ درمانگاه، یک کلانتری، دو مسجد و هشت مدرسه در این شهرک در دست احداث است.

این مسئول با بیان اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در مناطقی که مسکن مهر در آنها ساخته می‌شود طرح‌های عمرانی و خدماتی را نیز احداث نماییم خاطرنشان کرد: ساکنان مسکن مهر نباید با مشکلات زیرساختی، عمرانی و خدماتی مواجه باشند.

وی گفت: همان‌طور که دولت طرح مسکن مهر را با جدیت پیگیری کرد و هم‌اکنون بسیاری از خانواده‌ها توانسته‌اند از اجرای این طرح بهره ببرند ما نیز باید با ارائه خدمات و انجام زیرساخت‌ها کام خانواده‌ها را از خانه‌دار شدن شیرین‌تر نماییم.

* احداث شهرک صنعتی 800 هکتاری در ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود به احداث شهرک صنعتی 800 هکتاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده و با ارائه زمینی آمادگی داریم تا این شهرک صنعتی را احداث نماییم.

حدادی خاطرنشان کرد: در این راستا همچنین بخش خصوصی اعلام آمادگی خود را جهت آماده‌سازی شهرک اعلام کرده است.

* اختصاص اعتبار به منظور احداث پروژه مترو گلشهر به هشتگرد

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود از اعتباری به منظور احداث پروژه مترو گلشهر به شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: در این راستا 50 میلیارد تومان برای ریل‌گذاری و ادامه پروژه مترو گلشهر به شهر جدید هشتگرد اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول