اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی البرز خواستار شد

تسریع در روند احداث هتل‌های جدید در استان البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری البرز خواستار تسریع در روند احداث هتل‌های جدید در این استان شد.

تسریع در روند احداث هتل‌های جدید در استان البرز

محمدرضا پوینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای توسعه صنعت گردشگری نیاز به زیرساخت‌هایی است که در صورت عدم دسترسی به آنها، نمی‌توان منتظر رونق گردشگری بود.

وی تصریح کرد: به طور قطع وقتی توریستی به یک منطقه مسافرت می‌کند، باید امکانات اولیه از جمله مکان اقامت و استراحت برای وی فراهم باشد.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز افزود: بنابراین وقتی در یک منطقه امکاناتی چون هتل و اقامتگاه فراهم نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که مردم برای بازدید به این مناطق سفر کنند.

پوینده با تاکید بر اینکه استان البرز از نظر جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری توانمندی‌های بالایی دارد، گفت: باید تلاش کنیم که گردشگران داخلی و خارجی از این موارد اطلاع یافته و برای بازدید به استان البرز سفر کنند.

این مسئول متذکر شد: البته برای جذب گردشگر داخلی و خارجی نیازمند زیرساخت‌هایی مانند هتل‌ها و مهمان‌پذیرهایی هستیم که در استان البرز این امکانات به میزان نیاز فراهم نیست.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز تاکید کرد: بنابراین استان البرز نیازمند احداث هتل‌ها و اقامتگاه‌های جدید است تا بتوانیم اهداف گردشگرپذیری استان را به طور کامل تحقق بخشیم.

پوینده با اشاره به در دست اجرا بودن چند پروژه هتل‌سازی در البرز متذکر شد: احداث این هتل‌ها باید تسریع یابد و به همین منظور کارگروهی متشکل از چند دستگاه مسئول تشکیل شده و قرار است نظارت بیشتری بر روند احداث هتل‌ها داشته باشیم.

وی در پایان اعلام کرد: از سوی دیگر این کارگروه در صورت نیاز حمایت‌های لازم را از بخش خصوصی فعال در این حوزه خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول