اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات جام فجر

ورزشکار زنجانی قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان شد

خبرگزاری فارس: علیرضا فغفوری با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان راهی مسابقات بین‌المللی دهه فجر خواهد شد.

ورزشکار زنجانی قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی دهه فجر در تهران با حضور 13 ورزشکار در رده سنی جوانان برگزار شد.

در این مسابقه انتخابی که نمایندگان زنجان نیز حضور داشتند، علیرضا فغفوری از زنجان توانست به عنوان قهرمانی برسد و یکی از نفراتی باشد که جواز حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر را کسب کند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها علیرضا فغفوری با حساب دو بر صفر مهرام شهبازی از کردستان را شکست داد و در بازی دوم نیز وهاب طباطبایی وکیلی از تهران مقابل محمد طاهرزاده به پیروزی رسید.

مرحله فینال این مسابقات بین فغفوری و طباطبایی وکیلی از تهران انجام گرفت که فغفوری توانست از سد حریف خود گذشته و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند و وهاب طباطبایی وکیلی به همراه مهرام شهبازی و محمد طاهرزاده به ترتیب به مقام‌های دوم تا چهارمی نائل شوند.

بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‎المللی بدمینتون دهه فجر از 26 بهمن ماه به مدت پنج روز برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان در هر چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/2308/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول