اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور بدمینتون‌باز قزوینی در مسابقات جام فجر

خبرگزاری فارس: بدمینتون‌باز قزوینی و عضو تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین گفت: در بخش دوبل مسابقات بدمینتون جام فجر شرکت می‌کنم.

حضور بدمینتون‌باز قزوینی در مسابقات جام فجر

امید روشن عضو تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با دعوت فدراسیون بدمینتون کشورمان به همراه ورزشکار سیستان و بلوچستانی در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر که بیستم بهمن ماه با حضور ورزشکاران کشورهای خارجی در تهران برگزار می‌شود، شرکت خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه از سوی کادر فنی تیم بدمینتون کشورمان نیز به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده است، افزود: از چند روز آینده به همراه دیگر ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر مربیان در تهران آغاز می‌کنم.

روشن با اشاره به دیدارهای خود در بخش انفرادی و دوبل نخستین بازی تیم هیئت شهید رجایی قزوین مقابل گاز تهران گفت: در بازی نخست خود در بخش انفرادی مقابل محمدرضا خردمندی که از تجربه بالایی برخوردار بود عملکرد خوبی داشتم اما در لحظاتی از این دیدار نتوانستم عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارم و به نوعی کم‌تجربگی کردیم.

عضو تیم هیئت شهید رجایی قزوین افزود: در دیدار دوبل این مسابقات هم مقابل تیم دوبل نخست ایران قرار گرفتیم که اگر از تجربه کافی و بالاتری برخوردار بودیم یقینا می‌توانستیم برتری را از آن خود کنیم.

روشن با اشاره به‌اینکه با تلاش بازیکنان می‌توانند در ادامه لیگ روند خوبی را از خود به جای بگذارند، گفت: با هدایت‌ها و پشتوانه‌های سرمربی و مسئولان هیئت بدمینتون استان رفته رفته بهتر می‌شویم و مقابل رقیبان به بهترین شکل ممکن بازی‌های خود را ارائه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین به‌مراتب نسبت به حریفان خود از توانایی بالاتری برخوردار هستند، تصریح کرد: اما به مراتب نسبت به دیگر تیم‌ها از کمبودهای زیادی رنج می‌بریم که این مسایل بازیکنان را آزار می‌دهد.

روشن با بیان اینکه بازیکنان تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین هفته‌ای سه جلسه و تنها چهار ساعت تمرین می‌کنند و این آمار بسیار ناچیز است، افزود: این در حالی است که بدمینتون‌بازان دیگر تیم‌ها حداقل روزی پنج تا شش ساعت برای آمادگی بیشتر خود به تمرین می‌پردازند.

وی مهم‌ترین مشکل هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین را مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: نبود اسپانسر و تأمین منابع مالی مهم‌ترین مشکل بازیکنان تیم است به نحوی که همین امر در بیشتر وقت‌ها آرامش فکری ورزشکاران را به هم می‌ریزد.

انتهای پیام/77004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول