اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هئیت بدمینتون شهید رجایی قزوین:

بدمینتون‌بازان قزوینی چیزی کمتر از ملی‌پوشان ایران ندارند‌

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هئیت بدمینتون شهید رجایی قزوین با اشاره به اینکه بدمینتون‌بازان قزوینی چیزی کمتر از ملی‌پوشان ندارند، گفت: عامل شکست تیم قزوینی به گاز تهران تجربه حریف بود.

بدمینتون‌بازان قزوینی چیزی کمتر از ملی‌پوشان ایران ندارند‌

سعید میرعزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: شاگردانم در بازی نخست مقابل گاز تهران در لیگ برتر باشگاه‌های کشور بازی قابل قبولی از خود ارائه دادند، بنابراین مطمئن هستم در بازی‌های آینده با آمادگی بهتری به مصاف رقیبان خواهند رفت.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم هئیت بدمینتون قزوین با وجود شکست مقابل تیم گاز تهران که بهترین بازیکنان ایران را در ترکیب خود دارد، چیزی از ارزش‌های بازیکنان قزوینی کم نشد و اگر از تجربه بالاتری برخوردار بودند، قطعاً می‌توانستند حتی در مقابل ملی‌پوشان کشورمان به پیروزی دست پیدا کنند.

میرعزیزی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل تیم گاز تهران بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار بودند، به طوری که در نخستین دیدار برگزار شده امید روشن بازیکن ارزشمند قزوینی مقابل محمدرضا خردمندی بازیکن ارزشمند تیم ملی بدمینتون کشورمان بازی خوبی را انجام داد و در نهایت اسیر تجربه بیشتر این ملی‌پوش کشورمان شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در دیدار دوبل این مسابقات هم بدمینتون‌بازان استان مقابل تیم دوبل اول ایران قرار گرفتند که در دو گیم تنها با دو امتیاز اختلاف بازی را واگذار کردند، افزود: این بازی نشان داد بدمینتون‌بازان استان شایستگی‌ بالایی دارند و از نظر تکنیکی چیزی کمتر از ملی‌پوشان کشورمان ندارند.

سرمربی تیم هئیت بدمینتون قزوین با اشاره به اینکه بازی نخست خود را در لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل تیم گاز تهران را خوب آغاز کردند، اظهار داشت: در بازی‌های آینده به مراتب شاگردانم عملکرد بهتری را مقابل رقیبان به نمایش خواهند گذاشت و توانایی‌های خود را در این مسابقات به رخ حریفان می‌کشند.

میرعزیزی با اشاره به سیاست‌گذاری هئیت بدمینتون شهید رجایی قزوین در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: تلاش ما این است که با بهره‌گیری از بازیکنان توانمند بومی و فرصت دادن به بدمینتون‌بازان جوان استان، آنان را از نظر تجربه به بالاترین سطح ممکن برسانیم تا پشتوانه‌سازی خوبی برای آینده این رشته ورزشی در سطح استان کرده باشیم.

وی با اشاره به اینکه در بازی‌های آینده بدمینتون‌بازان قزوینی بازی‌های قابل قبولی انجام خواهند داد، اذعان داشت: هواداران تیم بدمینتون هیئت قزوین مطمئن باشند در هر بازی برای کسب پیروزی به مصاف رقیبان خواهیم رفت.

انتهای پیام/77004/ذ/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول