اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب لیگ برتر بدمینتون

بدمینتون‌بازان قزوین فردا به مصاف کرمانشاهی‌ها می‌روند

خبرگزاری فارس: تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر فردا در کرمانشاه به مصاف هیئت بدمینتون این استان می‌رود.

بدمینتون‌بازان قزوین فردا به مصاف کرمانشاهی‌ها می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این دیدار در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود که طی آن بدمینتون‌بازان تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین از ساعت 16 فردا در کرمانشاه به مصاف تیم هیئت بدمینتون این شهر می‌روند.

تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین که دومین سال حضور خود را در لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، بدون شک فردا برای کسب پیروزی در کرمانشاه به مصاف هیئت بدمینتون این شهر خواهد رفت.

شاگردان سعید میرعزیزی که در بازی نخست خود در لیگ برتر، هفته گذشته در سالن بدمینتون شهید رجایی قزوین مقابل تیم گاز تهران که در ترکیب خود از بازیکنان ملی‌پوش کشورمان بهره می‌برد، بازی را واگذار کردند، با توجه به نمایش خوبی که از خود نشان دادند، امیدوار هستند تا از کرمانشاه با دست پر خارج شوند.

کادر فنی تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین که در فصل جاری این مسابقات با ترکیب امید روشن، سهراب میرزایی، محسن آموزگار، محمدرضا آقایی و حمیدرضا دهقان گام به این مسابقات گذاشته است، با وجود ترکیب بازیکنان بومی و جوان خود بسیار امیدوار است تا در این رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد.

یکی از نقاط قوت تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین بدون شک حضور امید روشن بازیکن ارزشمند استان است که اتفاقاً برای حضور در مسابقات بین‌المللی دهه فجر که بهمن‌ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود، از سوی کادر فنی تیم ملی کشورمان به تیم ملی دعوت شده است.

تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین برای کسب نتایج خوب و قابل توجه در رقابت‌های لیگ برتر مستلزم همکاری همه‌جانبه مسئولان ورزش استان است، تیمی که با توجه به آغاز لیگ برتر هنوز نتوانسته حامی مالی مناسبی برای خود جذب کند و همین امر کار را برای بازیکنان جوان این تیم سخت و دشوار کرده است.

این مسئله به خوبی در بازی نخست بدمینتون‌بازان جوان قزوینی مقابل تیم گاز تهران به چشم می‌خورد، به طوری که بازیکنان قزوینی بدون هیچ هزینه‌ای و فقط با علاقه مقابل این رقیب صف‌آرایی کرده بودند، اما در نقطه مقابل مسئولان باشگاه گاز تهران برای تیم خود بیش از پنج میلیارد ریال هزینه کرده بودند.

انتهای پیام/77004/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول