لیلا مرادی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیاری از مشکلات دانشآموزان در درس ریاضی مربوط به نحوه نگرش آنها به این درس است.
وی اصلاح باورهای نادرست در دانشآموزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با بررسی و کار مطالعاتی میتوان این نگرش را اصلاح کرد.
معلم برتر کشوری در حوزه پژوهش با بیان اینکه در پژوهش های شخصی خویش به نتایج خوبی در فرایند یادگیری دانش آموزان رسیده است، یادآور شد: مطالعه کتاب، انجام مصاحبه و بررسی میدانی در روند یادگیری دانشآموزان مورد بررسی قرار گرفته است.
وی به قدرت آموزشی دانشآموزان اشاره کرد و اظهار داشت: در مطالعاتی که در فرایند آموزشی دانشآموزان انجام شد به نتایج خوبی دست پیدا کردم.
مرادی با بیان اینکه باید در حوزه استدلال دانشآموزان فعالیتهای بیشتری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: استدلال دانشآموزان ایرانی متوسط است.
معلم زنجانی با تاکید بر پژوهش و فعالیت علمی در امور آموزشی، اظهار کرد: داشتن زندگی خوب نیازمند کار علمی و پژوهشی است.
وی نقش خود باوری دانشآموزان در فرایند یادگیری را مهم دانست و افزود: خودباوری لازمه رشد علمی است.
مرادی با بیان اینکه عدم فهم مسئله مهمترین مشکل دانشآموزان در درس ریاضی است، خاطرنشان کرد: توجه به این مشکل باید در اولویت معلمین باشد.
معلم برتر کشوری در حوزه پژوهش اضافه کرد: بهرهگیری از تجارب دیگران در کارهای پژوهشی خروجی فعالیت علمی را مناسب میکند.
انتهای پیام/73002/غ/ف4004