اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

شرکت 70 درصد دانش‌آموزان مازندرانی در پرسش مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: ‌70 درصد از دانش‌آموزان مازندران در پرسش مهر رئیس‌جمهور شرکت کردند.

شرکت 70 درصد دانش‌آموزان مازندرانی در پرسش مهر

به گزار‌ش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری شامگاه امروز در شورای آموزش و پرورش استان در باشگاه فرهنگیان، اظهار داشت:‌ بر اساس سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش، تجهیز کتابخانه‌های مدارس باید عملیاتی شود.

وی با اشاره به همایش 50 هزار نفری دانش‌آموزان در روز ششم ماه محرم در سراسر استان، تصریح کرد: صدا و سیما برای پوشش و اطلاع‌رسانی این برنامه، خیلی وارد عمل نشد.

امیری ادامه داد: با وجود اینکه برای پوشش برنامه از قبل با صدا و سیمای مازندران هماهنگی شده بود و این اتفاق دانش‌آموزی برای نخستین بار رخ می‌داد اما صدا و سیمای مازندران استقبال نکرد.

وی با اشاره به اینکه بهتر این بود که این حرکت دانش‌آموزی از پوشش رسانه‌ای خوبی برخوردار می‌شد، تصریح کرد: اجرای این برنامه جزء مصوبه‌های شورای آموزش و پرورش استان بود و پخش آن از تلویزیون محلی می‌توانست بسترساز فعالیت بیشتر دانش‌آموزان در این زمینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، افزود:‌ امیدواریم با سایر برنامه‌ها اینگونه برخورد صورت نگیرد.

وی با اشاره به اینکه هر ملتی منتظر تعمیم این رشد معنوی است، خاطر نشان کرد:‌ توقع داریم در برنامه روز اربعین حسینی، اینگونه نباشد و بتوانیم از ظرفیت رسانه استانی استفاده کنیم.

امیری با بیان اینکه این برنامه‌ها را همه باید ببینند، اظهار داشت:‌ فقط به دنبال نشان دادن نازیبایی‌های همدیگر نباشیم، نقاط قوت را هم به نمایش بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور نه تنها برای دانش‌آموزان بلکه برای مدیران و معلمان و هر فردی که در این مناطق حضور یابد تاثیرگذار است، گفت: تاکید داریم به همراه دانش‌آموزان، مدیران و معلمان مدارس هم حضور یابند.

امیری با بیان اینکه تا پایان سال جاری، کلیه دانش‌آموزان دختر و پسر سال دوم دبیرستان، به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، تصریح کرد:‌ با توجه به مسئله به وجود آمده در اردوی راهیان نور و خدشه وارد شدن به قلب مردم، آموزش و پرورش و سپاه مازندران بر استاندارد بودن خودروهای اعزام دانش‌آموزان به این مناطق تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد از دانش‌آموزان مازندران در پرسش مهر رئیس‌جمهور شرکت کردند، افزود:‌ در استان برای نخستین بار، مرکز آموزش ضمن خدمت مربیان و معلمان مدارس غیردولتی را ایجاد کردم و اینک 2300 نفر از مربیان دوره پیش‌دبستانی در حال آموزش هستند.

امیری همچنین از تحویل 39 پروژه آموزشی مقاوم‌سازی ‌شده خبر داد. ‌

انتهای‌پیام/86007/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول