اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقروکلیایی خواستار شد

لزوم آگاه‌سازی دانش‌آموزان در خصوص فتنه سال 88

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقروکلیایی گفت: اطلاع‌رسانی و آگاه‌کردن دانش‌آموزان در خصوص فتنه سال 88 و روز بصیرت لازم و ضروری است.

لزوم آگاه‌سازی دانش‌آموزان در خصوص فتنه سال 88

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا حیدری در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش سنقروکلیایی که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، گفت: با فرارسیدن سالروز تاریخی نهم دی‌ماه، اطلاع‌رسانی و آگاه‌‌کردن دانش‌آموزان در خصوص فتنه سال 88 و روز بصیرت، لازم و ضروری است.

فرماندار سنقروکلیایی سواد‌آموزی را از تأکیدات و اعتقادات دینی دانست و تلاش برای ریشه‌کنی صددرصدی بیسوادی را مورد تأکید قرار داد.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی نیز با اشاره به فلسفه حجاب گفت: دانستن، حق یک جوان است و باید در خصوص آثار و برکات رعایت حجاب و عفاف آگاه‌سازی شود.

شمس‌الله برقراری از برگزاری جشن چادرگذاری در مدارس راهنمایی دخترانه در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد و افزود: حجاب برای زنان محدودیت نیست بلکه مصونیت به همراه دارد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به کمک‌های مردم شهرستان سنقروکلیایی در بازسازی عتبات عالیات افزود: توسط خیران شهرستان علاوه بر کمک‌های نقدی تعداد 12 عدد انواع سکه طلا، بیش از یک کیلو‌گرم طلا و 55 عدد خشت طلا برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری و تحویل داده شده است.

برقراری با اشاره به این‌که تعداد 15 پایگاه ثابت مردمی در سطح شهر و روستاها برای جذب کمک‌های مردمی فعال هستند، گفت: در این راستا تعداد 21 نفر از نیروهای متخصص در رشته‌های مختلف ساختمان‌سازی و طرح‌های عمرانی برای بازسازی عتبات عالیات از طریق ستاد به کربلا اعزام شده‌اند.

گفتنی است، برگزاری جلسات آسیب‌های اجتماعی برای اولیای دانش‌آموزان در راستای اهمیت عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با موضوع عفاف و حجاب در مدارس، برپایی جشن چادرگذاری در مدارس راهنمایی دخترانه، برگزاری جلسه هماهنگی برای حضور دانش‌آموزان در مراسم 9 دی و پیگیری برای تهیه زمین برای احداث دبیرستان 10 کلاسه در شهرک شهدا از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول