اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان دانش‏آموزی سمنان خواستار شد

استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای حفاظت از منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان دانش‏آموزی استان سمنان گفت: استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای حفاظت از منابع طبیعی ضروری است.

استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای حفاظت از منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، رمضان ترکمانی در آیین امضای تفاهم‌نامه با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای حفاظت از منابع طبیعی ضروری است.

وی اظهار کرد: استفاده از توان بالقوه دانش‌آموزان به منظور فراهم‌سازی بستری مناسب برای ترویج فرهنگ حفاظت و احیای منابع طبیعی از اهمیت شایانی برخوردار است.

مدیر سازمان دانش‏آموزی استان سمنان افزود: امضای این تفاهم‌نامه علاوه بر افزایش همکاری این دو دستگاه سبب استفاده بهینه از ظرفیت دانش‏آموزان در ترویج فرهنگ‌ استفاده از منابع طبیعی می‌شود.

ترکمانی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در ترویج این فرهنگ در میان خانواده‌ها، تأکید کرد: بسیاری از مسائل آموزشی و فرهنگی از طریق آموزش دانش‌آموزان و استفاده از قابلیت یادگیری بالای آنها، در خانواده و بین بزرگترها نهادینه می‌شود.

وی از درختکاری به عنوان یکی از موثرترین شیوه‌ها در ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی یاد کرد و افزود: دانش‌آموزان استان سمنان به طور گسترده در این طرح مشارکت خواهند کرد. 

مدیر سازمان دانش‏آموزی استان سمنان ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه مدرسانی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برای آموزش به دانش‌آموزان با آموزش و پرورش همکاری می‏کنند.

انتهای پیام/2249/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول