اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش مارگون عنوان کرد

16 رتبه کشور و استانی حاصل عملکرد دانش‌آموزان و فرهنگیان مارگونی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش مارگون گفت: 16 رتبه کشور و استانی حاصل عملکرد دانش‌آموزان و فرهنگیان مارگونی در عرصه‌های مختلف آموزشی، تربیتی و سایر فعالیت‌ها بوده است.

16 رتبه کشور و استانی حاصل عملکرد دانش‌آموزان و فرهنگیان مارگونی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، موسی مدبرپور صبح امروز در همایش مشترک کارکنان اداره آموزش و پرورش مارگون و مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش استان که در سالن دبیرستان رضوان‌شهر مارگون برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان این بخش در مسابقه کشوری درس‌هایی از قرآن که از شبکه 1سیما پخش می‌شود سه رتبه اول تا سوم کسب کردند.

رئیس آموزش و پرورش مارگون گفت: یکی از فرهنگیان در مسابقات علمی و تخصصی تربیت‌بدنی کشور رتبه اول و 3 نفر مقام‌های اول تا سوم استانی کسب کردند.

وی گفت: کسب رتبه اول شرکت دانش‌آموزان در طرح ملی حفظ قرآن (طرح نور) کسب رتبه دوم جشنواره مسابقات سرود استانی، رتبه چهارم فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی، رتبه پنجم مسابقات 14گانه قرآن، رتبه سوم ارزیابی شاخص‌های فرهنگی و هنری از دیگر موفقیت‌های بخش فرهنگی و دانش‌آموزی مارگون است.

رئیس آموزش و پرورش مارگون گفت: 3 هزار و 293دانش‌آموز در 173 مدرسه این بخش تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که تاکنون 15 مدرسه با30 کلاس درس در مارگون هوشمندسازی شده‌اند، گفت: امسال 7 مجتمع آموزشی و پرورشی مارگون تا پایان سال هوشمند‌سازی می‌شوند.

طاهری گفت: با توجه به ضرورت آشنایی دانش‌آموزان دبیرستانی با نحوه تست‌زنی، با تشکیل کارگروه تخصصی دوره متوسطه شیوه‌های تست هر درس همزمان با تدریس به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان این‌که استان ما در طرح تحول با برنامه‌ریزی اقدامات لازم را انجام داده است، گفت: با آموزش‌هایی که به معلمان داده شد و همچنین کلاس‌های رفع اشکل که برگزار شد شاهد بروز کمترین مشکلات در این راستا بوده‌ایم. 

طاهری عنوان کرد: در این میان نقش اولیا نیز بسیار کارساز است که می‌توانند با تعامل بیشتر و پی‌گیری مشکلات دانش‌آموزان آموزش و پرورش را یار و یاور بوده که تاکنون ارتباط خوب و مستمری را از والدین شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول