اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

پس از 2 ماه

مصدوم سانحه راهیان نور دانش‌آموزی بروجن از کما خارج شد

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: «مریم باباخانیان» دانش‌آموز مصدوم سانحه راهیان نور بروجن از حالت کما خارج شد.

مصدوم سانحه راهیان نور دانش‌آموزی بروجن از کما خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از بیمارستان گلستان، دکتر حبیب حی بر اظهار داشت: به لطف خدا وضعیت «مریم باباخانیان» پس از گذشت نزدیک به 60 روز از وقوع حادثه، رو به بهبود و رضایت‌بخش است و با هوشیاری از بخش ICU ترخیص و به اتاق ایزوله و تحت مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

وی گفت: «مریم» در هفته گذشته تحت عمل جراحی ارتوپدی قرار گرفت و سطح هوشیاری وی به عدد 11 رسید این در حالی است که سطح هوشیاری طبیعی 15 است.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز با بیان اینکه هم اکنون هوشیاری این مصدوم سانحه واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش‌آموزی بروجن از 11 بالاتر است، تصریح کرد: «مریم» می‌تواند فرامین را اجرا کند و با خانواده و کادر درمانی ارتباط برقرار نماید و بسیار امیدواریم این ارتباط بهبود یابد.

حی بر افزود: هم اکنون وی توانایی تشخیص کلمات و شناسایی افراد را دارد، امیدواریم به زودی به ارتباط کلامی بهبود یابد و امیدواری کادر پزشکی و پرستاری به لطف خدا برای شفای کامل و عاجل «مریم باباخانیان» فراوان است.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: با بررسی‌هایی که انجام شده امیدواریم به زودی سلامت کامل را در فرزند عزیزمان «مریم باباخانیان» شاهد باشیم.

حی بر افزود: هم اکنون متخصصان و فوق تخصص‌های بیمارستان گلستان و کادر پرستاری مجرب بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان گلستان، با جان و دل در حال خدمت به این فرزند عزیزمان هستند.

به گفته وی، «مریم» از تاریخ 29 مهرماه تا کنون در بخش مراقبت‌های ویژۀ بیمارستان گلستان اهواز تحت مراقبت‌های ویژه پرستاری و پزشکی است.

وی گفت: هم اکنون مریم تحت مراقبت‌های متخصصان و فوق تخصص‌های جراحی مغز و اعصاب، گوارش، جراحی، ارتوپدی، نورولوژی و نفرولوژی است و روزانه فیزیوتراپی می‌شود.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول