اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حراست سازمان تعزیرات حکومتی:

گذر از مشکلات اقتصادی با همراهی مردم محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حراست سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به جنگ اقتصادی آغاز شده بر ضد نظام از طرف دشمن گفت: گذر از این مرحله هم با همراهی مردم به مانند جنگ نظامی محقق می‌شود.

گذر از مشکلات اقتصادی با همراهی مردم محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نصرالله انصاری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: حکومت ایران از قیام امام حسین (ع) الگوگیری شده است.

وی با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده در سطح کشوری بر اساس شاخص‌های خاص افزود: زنجان در این ارزیابی‌ها جزو استان‌های برتر بوده است.

مدیرکل حراست سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه مدیرکل فعلی استان زنجان بومی هستند، اضافه کرد: آشنایی وی به ساختارهای استانی موجب ارتقای وضعیت استان خواهد شد.

وی مدیریت را بدون توجه به مراقبت‌های لازم یک نوع تهدید دانست و تاکید کرد: دسترسی به امکانات و اعتبارات برای مدیری که توان مراقبت از اعمال خود را نداشته باشد یک تهدید مضاعف به شمار می‌رود.

انصاری با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کنند جنگ دشمن با نظام جمهوری اسلامی به پایان رسیده است، تاکید کرد: این جنگ طی 34 سال گذشته همچنان مستمر بوده و ادامه دارد.

وی از عدم تغییر استراتژی دشمن در قبال نظام خبر داد و تصریح کرد: تاکتیک دشمن برای دشمنی تغییر کرده است.

مدیرکل حراست سازمان تعزیرات حکومتی به آغاز جنگ اقتصادی به جای جنگ نظامی اشاره و تصریح کرد: دشمن بعد از آزمودن دو جنگ نظامی و فرهنگی وارد جنگ اقتصادی شده است.

وی با بیان اینکه جنگ نظامی هشت ساله با همراهی مردم اداره شد، تاکید کرد: جنگ اقتصادی دشمن به مدد همراهی مردم به شرطی اداره می‌شود که آنها به مسئولان خود اعتماد کنند.

انصاری با ابراز اطمینان به گذر از مرحله کنونی با همراهی مردم اضافه کرد: مدیران باید بدانند که مردم در صورتی با آنها همراه خواهند بود که فرقی بین خود و آنها مشاهده نکنند.

وی احساس امنیت مومن را از ویژگی‌های بازار اسلامی عنوان کرد و گفت: بر عکس همین موضوع باید برای انسان خطاکار در بازار اسلامی صدق کند.

مدیرکل حراست سازمان تعزیرات حکومتی قانون‌مندی و قانون‌گرایی، رعایت بیت‌المال از سنجاق تا خودرو، پای کار بودن را از جمله ویژگی‌های مدیریت موفق عنوان و ادامه داد: پروازی نبودن و همکاری از دیگر راه‌های موفقیت مدیران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73004/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول