اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

شعبه گلوگاهی تعزیرات حکومتی در کوثر راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: شعبه گلوگاهی تعزیرات حکومتی برای برخورد قاطع با قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی سرچم ـ فیروزآباد و میانه راه‌اندازی می‌شود.

شعبه گلوگاهی تعزیرات حکومتی در کوثر راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعد‌الله رئیس‌ساداتی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان کوثر اظهار داشت: با توجه به اینکه این محور فاقد پاسگاه انتظامی و استقرار پلیس و نیروهای انتظامی است قاچاقچیان احساس می‌کنند که محور فیروزآباد ـ میانه و سرچم ـ فیروزآباد محوری امن برای تردد آنهاست در حالی که ما اجازه نخواهیم داد این محور به جولانگاه قاچاقچیان و افراد متخلف در ورود و خروج کالاهای غیر‌مجاز تبدیل شود.
وی با یادآوری اینکه محورهای یاد شده می‌تواند محلی برای تردد قاچاقچیان در گذر از استان اردبیل به استان‌های همجوار باشد، خاطرنشان کرد: از سازمان تعزیرات حکومتی و مسئولان ذیربط خواسته‌ایم تا زمینه استقرار شعب تعزیرات حکومتی را در این محور فراهم کرده و برخورد قاطع با قاچاقچیان انجام شود.
رئیس شورای تامین شهرستان کوثر با بیان اینکه در سال جهاد اقتصادی اجازه تعلل و ورود غیر‌قانونی افراد متخلف را به حوزه قاچاق کالا و دامن زدن به مسایل ناامنی اقتصادی را نخواهیم داد، ابراز داشت: معتقدیم بستر جهاد اقتصادی می‌تواند در مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان کالا بسیار راهگشا و مفید باشد.
رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کوثر ادامه داد: زمانی می‌توان زمینه اقتصاد سالم و به دور از هرگونه نگرش‌های غلط و غیر‌واقعی را فراهم کرد که سلامت داد و ستد در آن رعایت شده و زمینه برای ورود کالایی غیر‌ از مسیر دارای ضابطه و قانون فراهم نشود.
وی گفت: با مراقبت‌ها و برخوردهای قاطع، شهرستان کوثر در میزان کشفیات کالاهای قاچاق با رشد مناسبی روبرو است به طوری که با رایزنی مسئولان استان‌های همجوار تلاش می‌کنیم تا با این پدیده زشت و بر هم زننده نظام اقتصاد سالم مبارزه و برخود کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول قاچاق را بزرگترین آفت و آسیب اقتصاد اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: اگر آثار این پدیده در اقتصاد سالم و اقتصادی ما از بین برود ما به سرعت قادر خواهیم بود تولید را با محوریت رقابت شاهد باشیم.
فرماندار کوثر خاطرنشان کرد: شهرستان کوثر با توجه به موقعیت جغرافیایی در مسیر ترانزیت قاچاق کالا وجود دارد ولی با این وجود از سوی دستگاه‌های نظامی و انتظامی مراقبت‌های لازم انجام می‌شود تا میزان قاچاق به حداقل برسد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول