اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:

تعزیرات حکومتی با پزشکان زیرمیزی‌بگیر برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پزشکانی که زیرمیزی از بیماران اخذ کنند با گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی در تعزیرات حکومتی با آنها برخورد می‌شود.

تعزیرات حکومتی با پزشکان زیرمیزی‌بگیر برخورد می‌کند
مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری همچنین از برخورد با مراکز درمانی، دارویی و پزشکان متخلف در تعزیرات حکومتی خبر داد.
وی گفت: مراکز درمانی و دارویی در صورتی که خارج از تعرفه تعیین شده وجه اضافی دریافت کنند و همچنین پزشکانی که زیر میزی از بیماران اخذ کنند با گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی در تعزیرات حکومتی با آنها برخورد می‌شود.  
 
* ورود 1390 فقره پرونده بهداشتی به تعزیرات حکومتی مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه به شعب بهداشتی تعزیرات حکومتی مازندران یک هزار و 399 فقره پرونده بهداشتی وارد شد.
این مقام قضایی مازندران افزود: از این تعداد پرونده ورودی به یک هزار و 352 فقره رسیدگی و متخلفان به بیش از 1 میلیارد و 103 میلیون و 92 هزار و 500 ریال جزای نقدی محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی مازندران یکی از اولویت‌های کاری خود را رسیدگی دقیق به پرونده‌های بهداشتی می‌داند، اذعان داشت: این  اداره کل برای ایجاد امنیت بهداشتی در جامعه و برخورد با متخلفان تعامل مطلوبی با دانشگاه علوم پزشکی دارد و در طول سال بازرسی‌های مشترکی با حضور نمایندگان دو دستگاه انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول