اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان خبر داد

راه‌اندازی غرفه دائمی حجاب و عفاف در آبادان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان از راه‌اندازی غرفه دائمی مجزا و جداگانه محصولات حجاب و عفاف تا 45 روز آینده در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی غرفه دائمی حجاب و عفاف در آبادان

سیدولی‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به نیاز جامعه به محصولات حجاب و عفاف و استقبال زنان و دختران جوان از این محصولات، غرفه‌ای جداگانه برای ارائه این مهم در شهرستان آبادان جانمایی شده است.

وی افزود: این غرفه در کنار بازارچه خود اشتغالی بانوان در خیابان دبستان در نظر گرفته شده و با همکاری شهرداری شهرستان این مهم تا 45 روز آینده به اتمام می‌رسد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان آبادان ادامه داد: در این غرفه انواع محصولات حجاب و عفاف شامل روسوری، چادر ملی عرضه و به قیمت مناسب در اختیار شهروندان و متقاضیان قرار داده می‌شود.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به برگزاری نماز جماعت با حضور شهروندان در چند نقطه از شهرستان گفت: نماز جماعت در چند نقطه از شهرستان و با حضور شهروندان آبادانی با جدیت دنبال شده و این مهم در منطقه اجرایی می‌شود.

موسوی در پایان گفت: برپایی غرفه حجاب و عفاف، تأکید بر برپایی نماز جماعت در فضاهای باز، اجرای برنامه‌های مختلف در خصوص فرهنگ حجاب و عفاف از سوی ارگان‌های اجرایی شهرستان از جمله برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در شهرستان آبادان است.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول