اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد

ارائه 200 پوستر حجاب و عفاف در نمایشگاه آب و آیینه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان از ارائه 200 پوستر حجاب و عفاف در نمایشگاه آب و آیینه زنجان خبر داد.

ارائه 200 پوستر حجاب و عفاف در نمایشگاه آب و آیینه زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا حسنی در حاشیه افتتاح نمایشگاه آب و آیینه زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان آب و آیینه از 12 آذر ماه سال‌جاری آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 16 آذر ماه سال‌جاری برپا می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به غرفه‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه خاطرنشان کرد: غرفه اینجا چراغی روشن است با حضور اساتید برجسته قم به پاسخگویی به شبهات در زمینه عفاف و حجاب می‌پردازد.

وی از برگزاری کارگاه‌های مختلف در غرفه اینجا چراغی روشن است خبر داد و افزود: هر روز کارگاه 45 دقیقه‌ای برای بازدیدکنندگان در این غرفه برگزار می‌شود.

حسنی عکس با حجاب اسلامی را تجربه کنید را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان به حجاب اسلامی می‌توانند به صورت رایگان از این غرفه یادگاری داشته باشند.

وی معرفی البسه اسلامی را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه دانست و گفت: مجموعه سخنرانی‌های عفاف و حجاب از دکتر رحیم‌پور ازغدی و حجت‌الاسلام قرائتی در این نمایشگاه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

*برپایی غرفه پوشش اسلامی در نمایشگاه آب و آیینه

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان از ارائه انواع چادر و پوشش اسلامی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند پوشش اسلامی مورد نیاز خود را از نمایشگاه تهیه کنند.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه بلوتوث به عنوان یکی از بخش‌های این نمایشگاه تصریح کرد: نرم‌افزارها و مقالات مختلف در زمینه حجاب و عفاف از طریق بلوتوث در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

حسنی با بیان اینکه سالن اصلی این نمایشگاه به ارائه پکیچی با عنوان حریم ریحانه می‌پردازد، افزود: حجاب و عفاف اسلامی در ادیان مختلف در این بخش نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به ارائه 130 پوستر در بخش اصلی نمایشگاه تصریح کرد: تاکیدات ادیان مختلف، بزرگان و شهدا به صورت پوستر در این بخش ارائه شده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان معرفی حجاب برتر به صورت غیر مستقیم را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: 60 پوستر نیز در زمینه حجاب برتر در این بخش در معرض دید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح از این نمایشگاه بازدید کنند، افزود: این نمایشگاه تا ساعت 17 عصر دایر است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول