اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

بی‌توجهی به حجاب و عفاف جامعه را دچار مصیبت می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم توجه بانوان به رعایت حجاب و عفاف گفت: کنار گذاشتن حجاب و عفاف جامعه را دچار مصیبت و گرفتاری می‌کند.

بی‌توجهی به حجاب و عفاف جامعه را دچار مصیبت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی عصر امروز در سمینار آموزشی فقه و زندگی در همدان با اشاره به فرمایش امام علی (ع) در خصوص اهمیت آموزش اظهار داشت: وقتی آموختن یک کلمه نزد امام آن قدر ارزشمند است که خود را بنده معلم می‌داند باید دید که آموزش صدها کلمه چه ارزشی دارد؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: کنار گذاشتن حجاب و عفاف جامعه را دچار مصیبت و گرفتاری می‌کند.

امام جمعه همدان ادامه داد: اگر امروز یک زن مسلمان آموزه‌های دینی را فرا بگیرد و این آموزه‌ها را به دیگر افراد خانواده آموزش دهد سعادت دنیا و آخرت را برای او خواهد داشت.

وی در ادامه سخنانش افزود: مسلمان وظیفه دارد نان طیب و طاهر داشته باشد و کسی که درآمد حلال ندارد نمی‌تواند دینداری کند.

محمدی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای کار آبرومند و با عزت و کسب حلال را به هنرجویان خود آموزش می‌دهد که این امر خیلی با ارزش است.

وی با اشاره به نقش زن در تربیت جامعه گفت: تربیت فرزندان و آینده‌سازان کشور برای زنان از هر کار دیگری واجب‌تر و اصلح بر دیگر امور است.

امام جمعه همدان در بیان اینکه زنان ضعیف نیستند، تأکید کرد: زن توانمند، قدرتمند و هنرمند است و تصور ضعیف بودن نقش زن در جامعه غلط است.

وی در پایان خطاب به بانوان اظهار داشت: وقتی حضرت زینب(س) الگوی استقامت و دینداری زنان در مقابل سختی‌ها باشد و شما می توانید در اقتصاد سالم به جامعه کمک کنید.

انتهای پیام/2499/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول