اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

حماسه 9 دی یادآور ولایتمداری مردم ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان گفت: حماسه ماندگار 9 دی ماه یادآور ولایتمداری مردم ایران نسبت به نظام و رهبری است.

حماسه 9 دی یادآور ولایتمداری مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدولی‌الله موسوی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در محل فرمانداری آبادان برگزار شد، با اشاره به بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی ماه اظهار کرد: این حماسه بار دیگر یادآور ولایتمداری و حمایت‌های مردم ایران نسبت به رهبری، نظام و حکومت است.

وی افزود: به همین مناسبت در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه و یک روز پیش از 9 دی ماه تجمع بزرگی با حضور اقشار مختلف مردم، اعضای نهادها و ارگان‌های اجرایی شهرستان آبادان در مصلای بزرگ این منطقه برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان ادامه داد: این مراسم پیش از نماز جمعه و از ساعت 10:30 دقیقه صبح آغاز شده و با سخنرانی ویژه به نماز جماعت ظهر متصل و بعد از نماز به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به رؤسای ارگان‌های اجرایی و اعضای شورای فرهنگ عمومی که در این جلسه حضور داشتند، گفت: همه ارگان‌های اجرایی شهرستان از دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، اصناف و نهادهای خدماتی با نصب پلاکارد و بنر در معابر و سطح اداره‌های شهرستان این روز را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

موسوی اضافه کرد: این مراسم باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شده و برای آنکه به فراموشی سپرده نشود به درستی و با اطلاع رسانی قوی به مردم آبادان، همگان را برای تجمع روز جمعه آماده کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان در ادامه این جلسه با اشاره به استقبال باشکوه شهروندان آبادانی و همکاری ارگان‌های اجرایی منطقه در این استقبال بیان کرد: از همه دستگاه‌ها و شهروندان که در این استقبال و بدرقه با شکوه حضور داشتند تشکر و قدردانی کرده زیرا برگ زرینی را در تاریخ آبادان ثبت کردند.

موسوی در پایان گفت: شهروندان و دیگر دستگاه‌های اجرایی همزمان با ورود ضریح باشکوه آقا اباعبدالله الحسین و بدرقه آن بار دیگر ارادت و علاقه خود به خاندان اهل بیت را نشان دادند.

انتهای پیام/72001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول