اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون امور بانوان آموزش و پرورش استان قم خبر داد

تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف در مدارس قم

خبرگزاری فارس: معاون امور بانوان آموزش و پرورش استان قم از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف در مدارس قم خبر داد.

تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف در مدارس قم

اشرف مرتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های معاونت امور بانوان آموزش و پرورش استان قم در زمینه ترویج حجاب اظهار کرد: تجلیل از فعالان و فرهنگ‌سازان توسعه و تحکیم حجاب با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان قم در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تمام مدارس در تکاپو برای اجرای این برنامه هستند و از دانش‌آموزان موفق در این زمینه تجلیل می‌کنند.

معاون امور بانوان آموزش و پرورش استان قم گفت: این فعالان عرصه حجاب و عفاف در ناحیه نیز مورد تقدیر قرار گرفته و در پایان معاونت امور بانوان آموزش و پرورش استان قم از این افراد تجلیل می‌کند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های حجاب و عفاف در مدارس خاطرنشان کرد: مسابقات متنوع در این ارتباط هر هفته در مدارس انجام می‌شود.

مرتمی با اشاره به روند شناسایی این فعالان اظهار کرد: هر مدرسه یک تابلو مخصوص به مقوله حجاب و عفاف دارد که در این تابلو دانش‌آموزان نمونه را معرفی می‌کند و این روند تا سطح استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در قشر فرهنگیان از دیگر برنامه‌ها است که در حال حاضر در سطح نواحی در حال اجرا است.

معاون امور بانوان آموزش و پرورش استان قم ابراز داشت: این جلسات به صورت کارگروه برگزار می‌شود و همکاران سرپرست خانوار در آن شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در نهایت برای این همکاران در این طرح اردو و دیگر برنامه‌های تفریحی برگزار می‌شود که این برنامه‌ها در راستای توانمندسازی این افراد اقداماتی انجام می‌شود.

مرتمی گفت: عیادت از بانوان فرهنگی صعب‌العلاج و مساعدت مالی به آنان از دیگر برنامه‌هایی است که در این مرکز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: شناسایی زنان و دختران پژوهشگر و نخبه برای استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی آنان در مجموعه آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌هایی است که در معاونت امور زنان آموزش و پرورش استان قم پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/78006/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول