اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

8 ماه جهاد در سال 88 با 8 سال جنگ تحمیلی برابر است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به فتنه 88 گفت: هشت ماه سال 88 با هشت سال جنگ تحمیلی برابری و در پاره‌ای موارد برتری دارد.

8 ماه جهاد در سال 88 با 8 سال جنگ تحمیلی برابر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در همایش فضای سایبری، فرصت‌ها و تهدیدها گرامیداشت هفته پژوهش و وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: شکرگزاری برای قرار گرفتن در زمان و مکان استقرار نظام جمهوری اسلامی از واجبات است.

وی عدم توجه به داشته‌ها و غفلت از آن را طبیعت بشر اعلام کرد و افزود: کم‌توجهی به نداشته‌ها و پرداختن به موجودی‌ها باید مورد توجه قرار گرفته و اصلاح شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به رشد علمی کشور اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ایران رتبه یک خاورمیانه و 16 جهان را در تولید علم دارد.

وی به شرایط سخت حاکم بر جهان کنونی اشاره کرد و گفت: دشمن با در اختیار گرفتن همه امکانات درصدد به چالش کشیدن موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی است.

احمدی بر تاثیرگذاری دانایی در قدرت تاکید کرد: موفقیت‌های علمی کسب شده از عوامل مقاومت ایران در برابر استکبار است.

وی مقاومت‌های انجام شده در برابر دشمن را از دلایل تغییر تاکتیک‌های دشمن در مواجه با ایران دانست و اضافه کرد: شکست و دست برداشتن از شیوه نظامی در برخورد با ایران به این راحتی امکان‌پذیر نبود، ولی محقق شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در بخش دیگر از سخنان خود به فتنه 88 اشاره و تصریح کرد: هشت ماه سال 88 با هشت سال جنگ تحمیلی برابری و در پاره‌ای موارد برتری دارد.

وی به روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و تاکید کرد: منظور از وحدت ادغام نیست بلکه این دو حوزه باید از تجربیات همدیگر استفاده بهینه کنند.

احمدی موقعیت فعلی نظام اسلامی در طول تاریخ را بی‌نظیر اعلام و ادامه داد: یادمان باشد بسیاری در طول تاریخ آرزوی موقعیت فعلی را داشتند که برایشان میسر نشد.

وی با بیان اینکه تحقیقات در کشور به سمت کاربردی سوق پیدا کرده است، اضافه کرد: در حال حاضر 25 درصد از پژوهش‌های انجام شده در کشور کاربردی است.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول