اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

ریشه فتنه نخشکیده، آتش فتنه هنوز روشن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ریشه‌های فتنه 88 هنوز نخشکیده و آتش فتنه هنوز روشن است، هنوز هستند کسانی که به ما نامه می‌نویسند و سران فتنه را خداجو و آسمانی یاد می‌کنند.

ریشه فتنه نخشکیده، آتش فتنه هنوز روشن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان پایگاه‎های بسیج شهرستان گرگان در خصوص فتنه 88 و حادث شدن یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: همان طور که در عاشورای 1342 و 1357 امام حسین (ع) به داد مردم و انقلاب رسید در عاشورای 1388 نیز این امام حسین (ع) بود که به مدد انقلاب اسلامی آمد.

وی تصریح کرد: جبهه کفر و نفاق متشکل از انجمن حجتیه، سلطنت‌طلب‌ها، انجمن پادشاهی، منافقین، کمونیست‎ها و جمعی از فراری‌های دوم خردادی خارج‎نشین و حتی گروهک ریگی و هر جنایتکار دیگری که بتوان نام برد، با هم یکی شدند و تحت عنوان اینکه حق آنها در انتخابات ضایع شد به خیابان‌ها ریختند. اما بعدها معلوم شد که اینها اصلاً در انتخابات شرکت نکردند و خوشحال بودند که شرایطی به وجود آمد که می‌توانند عقده‌های 30 ساله خود را بر سر نظام جمهوری اسلامی خالی کنند.

بابایی افزود: در شرایط فتنه همیشه شرایط سختی برای مردم به وجود می‌آید چراکه به فرموده علی (ع) در غبار فتنه شناسایی حقیقت دشوار می‎شود ولی اقدام زشت فتنه‎گران در روز عاشورا و هتاکی به امام حسین (ع) باعث شد حقیقت روشن شود و وجدان عمومی به خروش آمده و جواب دندان‎شکنی به آنها بدهد.

فتنه هنوز نخشکیده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: البته ریشه فتنه هنوز نخشکیده و باقیمانده‎های این جریان هنوز در داخل کشور هستند و جلساتی را نیز برگزار می‎کنند هنوز هم هستند کسانی در گرگان که به ما نامه می‎نویسند و از فتنه 88 تحت عنوان قیام عاشورایی یاد می‎کنند این یعنی اینکه آتش فتنه هنوز روشن و منتظر گر گرفتن است.

وی ادامه داد: چنانچه یکی از سران فتنه 88 هفته قبل از فتنه‎گران روز عاشورای 88 تحت عنوان مردانی خداجو نام برد که حق داشتند به خیمه‎های عزا حمله کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: جریان نفاق در دوران پیامبر (ص) نیز وجود داشت و حتی تصمیم به ترور پیامبر را نیز گرفته بودند.

بابایی تاکید کرد: جریان نفاق فرش زیر پای امام حسن (ع) را کشید و با نیزه پای آن حضرت را زخمی کرد همین جریان در کوفه 18 هزار نامه به امام حسین (ع) نوشت اما وقتی امام آمد در مقابلش ایستادند، همه اینها منافق بودند بیشترین آسیبی که اسلام خورده از جانب منافقین و دشمنان داخلی بوده است.

انقلاب اسلامی نخستین جراحات خود را از گروهک فرقان دید

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نخستین جراحات خود را از گروهک فرقان دید که معلم ایدئولوژیک این گروهک یکی از سران فتنه 88 بود.

وی گفت: شهید مطهری، مفتح و دستغیب و قرنی از ارکان مهم نظام بودند که به واسطه این گروهک از بین رفتند؛ گروهک منافقین نیز 12 هزار انسان بی‌گناه را به شهادت رساندند در حالی که نخست وزیر موقت از آنها به عنوان فرزندان انقلابی خودش نام می‌برد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر این موارد را کنار هم بگذارید متوجه عمق جریان فتنه و آنچه که گذشت و آنچه که روی خواهد داد، می‌شوید.

بابایی افزود: این جریان در سال 1378 با حرکت به سمت بیت رهبری به دنبال باز گشودن عقده‌های درونی خود بود که بسیج در مقابل آنها ایستاد.

وجود ولی‌فقیه عادل فتنه‎گران را در رسیدن به امیال نفسانی ناکام گذاشت

وی اضافه کرد: در سال 1388 این دمل چرکین باز شد و همه آنها امامت عادل یعنی ولی‌فقیه را نشانه رفته‌اند چراکه معتقد هستند وجود ولی‌فقیه عادل است که آنها را در رسیدن به امیال نفسانی و آرزوهای حزبی و گروهی ناکام گذاشته است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمنان داخلی و خارجی از ولایت فقیه شاکی هستند چون می‌گویند ما هر کاری که می‎کنیم فلانی با یک کلمه و بدون اسلحه همه چیز را بر هم می‌زند.

بابایی اذعان کرد: گرامیداشت 9 دی به این خاطر نیست که یک خطری آمد و از بیخ گوش انقلاب گذشت و حال باید برای آن مراسم بگیریم بلکه خطر نفاق تا زمانی که امام زمان (عج) بیاید وجود دارد لذا ما باید با تبیین ابعاد مختلف این جریان فکری 9 دی را برای عموم مردم باز کنیم تا این روز بزرگ برای مردم بیشتر شناخته شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول