اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان:

هنوز برخی ابعاد فتنه 88 ناشناخته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان با ناشناخته بودن برخی از ابعاد فتنه سال 88 گفت: هنوز برخی از ابعاد این فتنه تبیین نشده و باید خیلی مراقب باشیم تا علم، پرچم و چراغ هدایت را گم نکنیم.

هنوز برخی ابعاد فتنه 88 ناشناخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های ویژه نهم دی در این شهرستان اظهار داشت: هنوز هم برخی از افراد در رابطه با 9 دی ملاحظاتی دارند همانطور که در آن ایام هم برخی افراد از تریبون‌های عمومی، فتنه سال 88 را نه به عنوان فتنه بلکه با نام یک حادثه و یا یک واقعه یاد می‌کردند.

وی افزود: در قضیه 9 دی سال 88 یک نکته اساسی وجود دارد که به هویت و ماهیت انقلاب اسلامی در بهمن سال 57 و تکرار آن در 9 دیماه سال 88 برمی‌گردد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان خاطرنشان کرد: حماسه عظیم 9 دیماه سال 88 به عنوان خط پایانی بر فتنه‌ای است که از 23 خردادماه سال 88 آغاز شده بود و مقبولیت نظام در این روز حماسه‌ای آفرید که مقام معظم رهبری از آن به عنوان یوم‌الله نام برد.

به گفته وی مردم در نظامی که بر پایه ولایت فقیه استوار است توانستند با زعامت و رهبری مقام معظم رهبری آخرین میخ را بر تابوت فتنه بکوبند.

رضوان‌نژاد تصریح کرد: بر خلاف نظام‌های سیاسی غرب و لیبرالیسم که مشروعیت و مقبولیت را با هم می‌دانند در نظام اسلامی ایران مشروعیت، نظام الهی و مقبولیت آن مردمی بودن آن است.

به گفته وی مشروعیت نظام اسلامی ایران که ریشه در غدیر و عاشورا دارد نظام الهی است که در زمان غیبت امام عصر(عج) زعامت و رهبری آن به دست ولایت فقیه است.

وی در ادامه با اشاره به پیش‌بینی اجرای برنامه‌های متنوع بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در شهرستان کاشان گفت: سخنرانان در مساجد باید ابعاد و زوایای پنهان فتنه سال 88 را برای مردم بازگو نمایند.

به گفته وی برگزاری نمایشگاه‌های عکس، سخنرانی در مساجد و مدارس، چاپ پوستر و بنر محتوایی، زیرنویس شبکه استانی، برگزاری جلسات در بخش‌های شهرستان، نواختن زنگ بصیرت در مدارس شهرستان، مسابقه عکاسی، شب شعر، نمایشگاه خواهران، برگزاری یادواره شهدا به ویژه شهدای 9 دی از جمله ویژه‌برنامه‌های پیش‌بینی شده گرامیداشت روز 9 دی در شهرستان کاشان است.

انتهای پیام/2406/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول