اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان مطرح کرد

اوج کار دولت اصلاحات فتنه 88 بود/ اجرای 18 مصوبه برای براندازی‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: دو دولت سازندگی و دگراندیشان "اصلاحات" اوج کارشان فتنه 88 بود.

اوج کار دولت اصلاحات فتنه 88 بود/ اجرای 18 مصوبه برای براندازی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ظهر امروز در جمع طلاب شیعه و سنی اظهار داشت: از ابتدای ظهور اسلام یک قدرت قوی در مقابل جریان اسلام ایستاد که این نظام را نابود کند و تا الان هیچگاه در تاریخ دشمنی دشمنان را تمام شده ندیده‎ایم.

وی تصریح کرد: به تبع آن، وقتی انقلاب ما پیروز شد دشمنان عملاً به زبان، کنفرانس‎ها و نوشتن راهکارهای مختلف برای نابودی انقلاب اسلامی ایران دست به کار شدند و معتقد بودند اگر پس از طاغوت حکومتی بیاید و مطابق آمریکا نباشد جنگ‎های فرقه‎ای، مذهبی، محاصره اقتصادی، کودتا و تحمیل جنگ توسط کشورهای همسایه باید اجرا شود.

انقلاب اسلامی برخلاف تفکر الکلی و برداشت آدم‎های فاسد حرکت کرده است

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان داشت: انقلاب اسلامی برخلاف تفکر الکلی و برداشت آدم‎های مریض و فاسد حرکت کرده است، آنها فکر می‎کردند با چند جنگ داخلی و کودتا کار انقلاب اسلامی ایران تمام شود که به لطف الهی خواسته آنها برعکس شد.

بابایی یادآور شد: در سال 1365 حدود 300 اندیشمند و کافر یهودی کنفرانس در اورشلیم "بیت‎المقدس" با عنوان شیعه‌شناسی با محوریت نابودی انقلاب اسلامی ایران برگزار کردند که نتیجه نگرفتند و برعکس خواسته آنها اتفاق افتاد و اکنون شعار انقلاب اسلامی در سراسر جهان فراگیر شده است.

وی با بیان اینکه کنفرانس مذکور 18 مصوبه داشت متذکر شد: آنها یک برنامه درازمدت برای داخل ایران نوشتند و همه آن را اجرا کردند و خیلی از افراد در ایران نیز مجری برنامه‎های صهیونیست جهانی بودند و نمی‎دانستند در راستای خواسته دشمن است و درحقیقت آنها کانالیزه شدند.

جریان اصلاحات می‎خواست ذائقه‎های مردم را نسبت به دین تغییر دهد

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: طراحی آگاهانه با رویکرد به دام انداختن و به نتیجه رسیدن، فعالیت‎های فرهنگی را در ایران کانالیزه کردند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند که خواسته آنها برعکس شد.

بابایی عنوان کرد: آقای سروش کاری که تمام مصوبات کنفرانس اسلام‎ستیز داشت را اجرا کرد و اکنون نیز در آمریکاست و منکر حجیت قرآن و اسلام شده است.

وی متذکر شد: جریان اصلاحات یا دگراندیشان دقیقاً در آن جریانات بود که باید ذائقه‎های مردم نسبت به دین تغییر کند که شیرین عبادی نیز از آن جریان بود.

کسانی که به خون شهدا خیانت کنند رسوا می‎شوند

فرمانده سپاه نینوای گلستان یادآور شد: در فتنه 88 اگر خدا کمک نمی‎کرد اتفاقات بدی می‎افتاد ولی خدا قول داده و این سنت خداوند است چون نیت خیر است و تلاش برای احیای دین خداست، اتفاقات برخلاف خواسته دشمنان رقم خورد.

بابایی بیان داشت: در فتنه 88 که روز عاشورا اتفاق افتاد آنها می‎خواستند بیان کنند که دعوا بین دو نفر "احمدی‎نژاد و میرحسین" است درحالی که این موضوع نبود بلکه جریانی بود که سال‎های سال برای براندازی این نظام طراحی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: از سال 1373 طراحی‌ها شروع شده بود، آموزش‎ها، با خارج ارتباط برقرار کردن "ارتباط با جورج سورس طراح کودتای مخملین"، رفتن پیش پادشاه بحرین و پول نقد گرفتن، اما وقتی خدا به کسانی که به خون شهدا خیانت کنند چنان مجازات و رسوا‎یشان می‎کند که با هیچ چیز پاک‌شدنی نیست.

در عاشورای سال 1388 علناً مکنونات قلبی خود را شعار دادند

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: در عاشورای سال 1388 علناً مکنونات قلبی خود را شعار دادند، پرچم‎ها و خیمه‎های اباعبدالله(ع) آتش زدند و گفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه و کارهایی کردند که مورد تائید اسرائیلی‎ها بود.

بابایی به سخنان مرد خاکستری که چندی پیش در این باره سخن گفته بود اشاره کرد و اظهار داشت: همان طوری که آمریکایی‎ها حق داشتند به نجف اشرف حمله کنند، مردم نیز حق داشتند به خیمه‎های اباعبدالله حمله کنند.

وی در خصوص اینکه آیا آنها در طراحی سال 1365 آگاهانه آمدند یا نه اظهار داشت: ان‌شاالله که این طور نبوده و از روی تعصبات، جهالت، حسادت و کینه بوده اما آنها اکنون برای فضای داخل کشور طراحی‎هایی برای آینده دارند.

انتهای پیام/2307/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول