اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ارومیه خبر داد

آمادگی فرماندهی انتظامی ارومیه برای جمع‌آوری متکدیان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ارومیه از آمادگی این فرماندهی برای جمع‌آوری متکدیان و معتادان متظاهر خبر داد و گفت: برای عملیاتی شدن این موضوع باید همکاری لازم بین دستگاه‌های ذی‌صلاح شکل بگیرد.

آمادگی فرماندهی انتظامی ارومیه برای جمع‌آوری متکدیان

قاسم فتاح‌علی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: معتادان و متکدیانی که در سطح شهر پراکنده هستند شناسایی شده‌اند و این توان بین ماموران وجود دارد که با صرف کمترین زمان همه آنها را دستگیر کنند، ولی برای عملی شدن این موضوع باید همه دستگاه‌های ذی‌صلاح همکاری کنند.

این مسئول با بیان اینکه ارومیه یکی از شهره‌های مرزی محسوب می‌شود ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند تا یک چهره خشن و نازیبا از کشور ما در اذهان عمومی ترسیم کنند بنابراین باید طوری برنامه‌ریزی کرد که فضای عمومی شهر با خواست دشمنان متفاوت شود.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه بیش از 70 درصد سرقت‌ها در شهرستان توسط معتادان انجام می‌گیرد اضافه کرد: اقشار مختلف جامعه باید در راستای جمع‌آوری معتادان از سطح شهر به یاری پلیس بشتابند و نسبت به این معضل اجتماعی حساسیت لازم را از خود نشان دهند.

وی به کشف کابل‌های برق مسروقه در ارومیه اشاره کرد و افزود: وقوع چند فقره سرقت کابل از تیر برق‌های حومه ارومیه موجب بروز نگرانی و اخلال در امور کاری شهروندان شده بود به طوری که این معضل فرماندهی انتظامی ارومیه را بر آن داشت تا با انجام یک سری اقدامات ویژه پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق، سارقان و کشف اموال مسروقه مبادرت کند.

فتاح‌علی با اظهار به اینکه ماموران انتظامی این شهرستان از منابع و مخبران کمک می‌گرفتند بیان داشت: پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه ماموران موفق شدند محل دپوی کابل‌های مسروقه را در یکی از مناطق حاشیه‌ای ارومیه شناسایی کرده و بعد از گرفتن نیابت قضایی محل را بررسی کنند.

فرمانده انتظامی ارومیه متذکر شد: در بازرسی انجام شده مقدار یک هزار و 500 کیلوگرم سیم و کابل مسروقه به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف و ضبط شد که همه سیم‌های کشف شده از تیرهای برق بریده شده‌‌اند از طرف دیگر بر اساس سرنخ‌های موجود تلاش پلیس در ارتباط با شناسایی سارقان و مالخران این پرونده تا به دست آمدن نتیجه مطلوب ادامه دارد.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول