اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

بهره‌برداری از نخستین مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری نخستین مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان در هفته آینده خبر داد.

بهره‌برداری از نخستین مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب در بخش نصرت‌آباد شهرستان زاهدان اظهار داشت: کشور ما با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام و حس نوع دوستی در اراده خود برای مبارزه با قاچاق موادمخدر مستحکم است و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش می‌کند.

وی از موادمخدر به عنوان بلای خانمانسوز یادکرد و افزود: اجرای راهکارهای درمان برای کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی و درمان معتادان و ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال‌زایی آنان نقش مهمی در مبارزه با این مواد افیونی دارد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای احداث این مرکز 10 میلیارد ریال می‌باشد و بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نارویی با اشاره به اینکه این مرکز ظرفیت درمان 200 نفر بیمار به‌صورت همزمان را دارا می باشد، بیان داشت: تمامی افراد بیمار پس اتمام دوره درمان به سازمان فنی و حرفه‌ای به منظور اشتغال‌زایی معرفی می‌‌شوند.

وی از تعامل بسیار خوب تمامی دستگاه‌های مربوطه از جمله نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی به منظور اجرا و احداث این مرکز تقدیر و تشکر کرد و گفت: سرعت انتشار و دامنه آسیب رسانی موادمخدر به حدی است که در صورت عدم مهار آن، این معضل می‌تواند به یک بحران اجتماعی و تهدید علیه امنیت ملی تبدیل شود.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول