اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

اختصاص حداکثر 3 درصد اعتبارات به طرح‌های پژوهشی

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: بر اساس قانون، حداکثر تا سه درصد از اعتبارات عمرانی و جاری این شرکت در زمینه حمایت از طرح‌های پژوهشی هزینه می‌شود.

اختصاص حداکثر 3 درصد اعتبارات به طرح‌های پژوهشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه ویژه هفته پژوهش در فارس به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های پژوهشی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان پرداخته است.

در این غرفه دستاوردهای پژوهشی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بخش‌های حمایت از طرح‌های پژوهشی، حمایت از پایان‌نامه و نتایج اجرای پروژه‌های پژوهشی که با حمایت این شرکت اجرایی شده در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان فارس در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برپا شده و تا 28 آذر ماه جاری پذیرای علاقه‌مندان است.

سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت از طرح‌های پژوهشی کاربردی در بخش تقویت و توسعه صنایع کوچک این استان حمایت می‌کند.

مهران خاکساری افزود: بر اساس قانون بین 0.5 تا سه درصد از اعتبارات عمرانی و جاری این شرکت در زمینه حمایت از طرح‌های پژوهشی هزینه می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در یک سال اخیر هفت طرح پژوهشی در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به پایان رسیده است گفت: این طرح‌ها با هدف ارتقای سطح بهره‌وری واحدهای صنعتی،‌ شناسایی ظرفیت‌های صنعتی این استان و توسعه و ترویج علوم و فناوری در صنایع فارس انجام شده است.

وی تحلیل زنجیره ارزش 10 رشته صنعتی اولویت‌دار این استان با هدف شناسایی ظرفیت‌های صنعتی فارس را از جمله طرح‌های پژوهشی اعلام کرد که با حمایت این شرکت توسط محققان،‌ صاحبنظران دانشگاهی و صنعتی و شرکت‌های مشاوره‌ای و دانش‌بنیان انجام شده است.

خاکساری همچنین در ادامه با اشاره به حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از 22 پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی گفت: علاوه بر آن از 12 طرح تیپ صنعتی که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس حمایت مالی انجام شده است شش طرح به پایان رسیده و شش طرح نیز در مرحله مطالعاتی قرار دارد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول