اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای همدان خبر داد

افزایش 30 درصدی طرح‌های پژوهشی در آبفای همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: طرح‌های پژوهشی در شرکت آب و فاضلاب همدان 30 درصد افزایش یافته است.

افزایش 30 درصدی طرح‌های پژوهشی در آبفای همدان

مرتضی عزالدین امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، پژوهش را عاملی برای توسعه کشور عنوان کرد و افزود: بسیاری از معضلات ما در زمینه کیفیت محصولات، خدمات، چگونگی بهره‌برداری و اجرا پروژه‌ها، بهینه‌سازی و بهبود روش‌های انجام کار و مدیریت انسانی می‌تواند زمینه تحقیقاتی بسیار مناسبی برای کارشناسان و پژوهشگران و دانشجویان باشد.

وی تصریح کرد: روش‌های انجام کار و مدیریت نیروی انسانی میسر نمی‌شود مگر با حاکم شدن تفکر کارشناسی در راهبری تأسیسات، احترام به خلاقیت، زایندگی علمی، ارج نهادن به پژوهشگر و عدم نگرش اقتصادی به مقوله پژوهش صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان بیان داشت: براساس تفکرات پژوهشی در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و به تبع آن در شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی هسته اولیه پژوهش شکل گرفته است.

وی با اشاره به محورهای پژوهش در شرکت‌های آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: مسائل مرتبط با آب، مسائل مرتبط با فاضلاب، بهره‌برداری از تأسیسات آب و فاضلاب، مدیریت نیروی انسانی، مسائل اقتصادی و مسائل مشترکین آب و فاضلاب از جمله این محورهای پژوهشی به شمار می‌رود.

عزالدین خاطرنشان کرد: همه ساله اولویت‌های پژوهشی با همکاری و همفکری کارکنان شرکت، متخصصان دانشگاهی، مرکز تحقیقات و خودکفایی صنعتی شرکت مهندسی آب و فاضلاب، مدیریت آموزش و پژوهش استانداری تدوین و به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون تعداد پروژه‌های تحقیقاتی شرکت 39 مورد بوده است، افزود: چاپ چهار کتاب، 12 طرح پژوهشی فعال، سه پروژه داخلی در شرکت انجام و شش پروژه با دانشگاه‌ها منعقد شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه تعداد طرح‌های پژوهشی همدان نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش داشته است، گفت: دو پایان نامه تحت حمایت شرکت است و سه کتاب نیز در دست اقدام برای چاپ است.

انتهای پیام/89003/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول