اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد دانشگاهی اردبیل:

50 طرح پژوهشی در جهاد دانشگاهی اردبیل اجرا شده است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: بیش از 50 طرح پژوهشی در جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل به مرحله اجرا رسیده است.

50 طرح پژوهشی در جهاد دانشگاهی اردبیل اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی اصغری‌وسطی‌کلایی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک هم اندیشی جهاد دانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش  استان اردبیل اظهار داشت: جهاد دانشگاهی از ابتدای تاسیس به دنبال اجرای طرح‌های تحقیقاتی کاربردی بوده و هم اکنون نیز سعی دارد با نیاز سنجی فعالیت‌های پژوهشی، طرح‌های خود را در راستای رفع نیازهای جامعه اجرا کند.

وی به اجرای بیش از 50 طرح پژوهشی در جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل و آغاز به کار مرکز درمان ناباروری قفقاز این نهاد اشاره کرد و افزود: مرکز درمان ناباروری و سلول‌ درمانی قفقاز با بهره‌مندی از مدرن‌ترین تجهیزات و امکانات و همچنین متخصصین امر به عنوان یکی از معتبرترین مراکز درمان ناباروری کشور قادر به ارائه خدماتی است که برای اولین بار در سطح استان و معدود مراکز شمال غرب کشور ارائه می‌شود.

اصغری‌وسطی‌کلایی بیان داشت: همچنین در این مرکز تحقیقاتی در راستای دستیابی به روش‌های سلولی و مولکولی نوین درمان نازایی نیز در حال انجام است.

این مسئول در ادامه از آمادگی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت رشته زیست‌شناسی برای فرهنگیان، دوره آشنایی با علوم آزمایشگاهی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان و انجام طرح‌های تحقیقاتی - پژوهشی با اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون پژوهشی برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: این نهاد علمی و فرهنگی خدمات چشمگیری به ویژه در حوزه سلول‌های بنیادین در کشور ارائه کرده و در ارتقای علمی کشور در سطح بین‌الملل ایفا کرده است.

مصطفی جوادی برگزاری جلسه مشترک پژوهشی را گامی برای گسترش همکاری با جهاد دانشگاهی استان اردبیل عنوان کرد و گفت: اداره کل آموزش و پرورش آمادگی دارد در اجرای دوره‌های تخصصی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان با جهاد دانشگاهی همکاری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه مقرر شد بعد از برگزاری دومین جلسه مشترک با حضور روسای جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش و بررسی زوایای گسترش همکاری دو نهاد، تفاهمنامه مشترک همکاری به امضای طرفین برسد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول