اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال انجام شده است

تدوین 12 طرح پژوهشی راهبردی از سوی موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس

خبرگزاری فارس: مدیر واحد پژوهش مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی از انجام 12 عنوان پژوهش و فراتحلیل در شش‌ماه نخست سال جاری خبر داد.

تدوین 12 طرح پژوهشی راهبردی از سوی موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی مهدی پورقاسمی در ارتباط با پژوهش‌ها، فراتحلیل‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده در شش ماهه نخست سال 1391 اظهار داشت: طرح‌های تحقیقی و پژوهشی زیادی در دست انجام واحد پژوهش موسسه قرار دارد که از آن میان هفت عنوان خاتمه یافته و پنج عنوان نیز در مرحله تدوین گزارش نهایی قرار دارند.

وی افزود: بررسی میزان رضایت‌مندی زائران از برنامه‌ها و خدمات آستان قدس رضوی در ایام نوروز سال 91، طرح اکرام سال 91، لیالی قدر سال 91 و همچنین بررسی میزان رضایت‌مندی زائران و مجاوران از برنامه‌ها و خدمات آستان قدس رضوی در دهه کرامت سال 91 از جمله پژوهش‌های انجام شده و خاتمه یافته این واحد است.

پورقاسمی همچنین از نظرسنجی انجام شده از جلسات تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: فراتحلیل از نظرسنجی‌های انجام شده از زائران خارجی(زبان‌های عربی، اردو، آذری و انگلیسی در سال 90) و همچنین فراتحلیل از همایش‌های انجام شده در سال 90 از دیگر پژوهش‌های انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری محسوب می‌شود.

وی در ارتباط با پژوهش‌های این واحد که در مرحله تدوین گزارش نهایی قرار دارد، گفت: نظرسنجی از نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان، کلاس‌های قرانی در مساجد و پایگاه‌های سطح شهر وابسته به دارالقرآن کریم، جشنواره علوم قرآنی رضوی، جشن شکوه رضوان و همچنین جشن شکرانه نیز پژوهش‌های در مرحله تدوین گزارش نهایی این واحد را تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز 12 طرح پژوهشی، نظرسنجی و اثربخشی توسط واحد پژوهش مؤسسه جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول