اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

وحدت حوزه و دانشگاه اهداف جنگ نرم دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه اهداف شوم دشمن را خنثی می‎کند.

وحدت حوزه و دانشگاه اهداف جنگ نرم دشمن را خنثی می‌کند

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: روز وحدت حوزه و دانشگاه از اهمیت والایی برخوردار است و باید در گرامیداشت این روز برنامه‌های ویژه‌ای به کار گرفت.

وی افزود: جدایی حوزه و دانشگاه یکی از ترفندهای دیرین استکبار جهانی بوده و تاکنون همواره در این راستا تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.

سلطانی، وحدت حوزه و دانشگاه را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال‌های شکل‌گیری انقلاب با تدبیر امام خمینی(ره) حوزه‌های علمیه با مراکز علمی کشور متحد گردید و همین امر از عوامل زمینه‌ساز انقلاب اسلامی شد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد حوزه و دانشگاه منشا تحولات مثبت و سازنده‌ای برای کشور شد و در اقتدار ایران اسلامی نقش به سزایی ایفا کرد.

این مسئول بر ضرورت بیش از پیش وحدت حوزه و دانشگاه تاکید و تصریح کرد: در سال‌های اخیر دشمن با توطئه‌ها و ترفندهای خود به ویژه در حوزه جنگ نرم درصدد شکاف بین حوزه و دانشگاه است.

وی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه، اهداف شوم دشمن را خنثی می‎کند، متذکر شد: دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم درصدد تضعیف ارکان و پایه‌های نظام است و وحدت حوزه و دانشگاه می‎تواند این نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: باید تا می‎توان قدر دستاوردهای نظام و انقلاب را دانست و در راستای تقویت و حفظ این دستاوردها بیش از پیش تلاش کرد.

انتهای پیام/68004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول