اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

رمز موفقیت ایران در وحدت بین حوزه و دانشگاه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: رمز موفقیت کشور وحدت میان حوزه و دانشگاه است و به این دلیل دشمن این موهبت الهی را هدف گرفته است.

رمز موفقیت ایران در وحدت بین حوزه و دانشگاه است

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر به مناسبت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: وحدت میان حوزه و دانشگاه موهبتی الهی است که باعث ترقی و توسعه در ایران شده است و باید بر این وحدت تاکید و در راستای مستحکم‌تر شدن آن تلاش کرد زیرا دشمن برای شکننده شدن این وحدت برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهید مفتح خود را وقف وحدت میان این دو نهاد کرد، افزود: شهید مفتح تلاش کرد تا فاصله بین حوزه و دانشگاه به عنوان دو نهاد تاثیرگذار را بسیار کم کند از همین رو دشمن کوردل برای حذف فیزیکی این شخصیت فرهیخته اقدام کرد ولی اندیشه شهید مفتح بیدار و زنده است.

سلیمانی وحدت میان حوزه و دانشگاه را مبارزه برای توسعه همه‌جانبه کشور دانست و گفت: توسعه علمی کشور از دانشگاه آغاز می‌شود و توسعه معنویت در کشور از حوزه نشأت می‌گیرد؛ هرکدام از این دو بدون دیگر نمی‌تواند رشدی متناسب و صحیح را برای کشور به ارمغان بیاورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: دشمن تلاش دارد تا حوزه و دانشگاه را در یک معارضه مقابل هم قرار دهد و در این زمینه حرکت‌های نخ‌نمایی در حال انجام است که باید هوشیار بود.

سلیمانی حرکت حوزه و دانشگاه را مبارزه در یک جبهه دانست و گفت: مبارزه در جبهه توسعه باعث می‌شود تا این دو نهاد مانند دو خط موازی در یک مسیر حرکت کنند و هیچ‌گاه با هم تعارضی نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در تلاش است تا اعتقادات مذهبی جامعه را هدف قرار دهد و به این دلیل باید نقشه‌ها و خدعه‌های دشمن و به ویژه استکبار را خنثی کنیم.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول