اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای شهر بیرجند تصویب شد

افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی در بیرجند

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهر بیرجند با پیشنهاد افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها موافقت کردند.

افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس شورای شهر بیرجند عصر امروز در جلسه شورای شهر بیرجند اظهار داشت: بر اساس درخواست سازمان تاکسیرانی مبنی بر افزایش 30 تا 45 درصدی نرخ تاکسی‌ها با توجه به افزایش تورم این مجموعه تصمیم گرفت با افزایش 20 درصدی این نرخ موافقت کند.

رضا زنگویی با اشاره به اینکه افزایش درخواستی سازمان تاکسیرانی در کمیسیون خدمات شهری شهرداری نیز به تصویب نرسیده است، تصریح کرد: با توجه به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی شهروندان این مسئله به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: نرخ تاکسی‌های شهر بیرجند از دی‌ماه 89 تا کنون تغییری نداشته است که با توجه به افزایش برخی خدمات در این بخش مانند افزایش قیمت سوخت و استهلاک با این درخواست موافقت شد.

رئیس شورای شهر بیرجند خطاب به مسئولان سازمان تاکسیرانی خواستار ساماندهی تاکسی‌های خطوط ویژه، ماشین‌های سواری و شخصی درون‌شهری و بازنگری در واگذاری امتیاز تاکسی‌ها به افراد شد.

زنگویی ادامه داد: در برخی موارد دیده می‌شود که امتیاز تاکسیرانی به اشخاصی که صلاحیت لازم را ندارند واگذار می‌شود که باید نظارت بر این بخش گسترده‌تر و با دقت‌تر انجام شود.

وی همچنین خواستار ساماندهی مسافربرهای شخصی فعال در مسیر ترمینال بیرجند شد و گفت: بر اساس اعتراض برخی از رانندگان تاکسی در این مسیر با مکاتبه با سازمان تاکسیرانی و معاونت ناجا در این زمینه چاره‌اندیشی می‌شود.

* آغاز عملیات بازگشایی بلوار جوادیه

رئیس شورای شهر بیرجند از بازگشایی بلوار جوادیه و آغاز کار عملیاتی این مسیر طی هفته گذشته خبر داد و افزود: عملیات بازگشایی کمربندی پیامبراعظم (ص) و آسفالت این مسیر از امروز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که تا اجرای کامل آن و خرید املاک متعارض این موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول