اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی بیرجند:

تعریض خیابان طالقانی تا سال 91 طول می‌کشد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بیرجند گفت: تعریض خیابان طالقانی با روند فعلی تا پایان سال 91 به طول می‌انجامد.

تعریض خیابان طالقانی تا سال 91 طول می‌کشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد میری ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی با اشاره به مالکان شخصی این خیابان اظهار داشت: سعی شده در این زمینه توافق مالکان را داشته باشیم و از اهرم فشار استفاده نشود چرا که تملک به شیوه قانونی زمان‌بر است.
وی ادامه داد: در این راستا مزایایی به مالکان داده شده و شهرداری در قبال ارزش زمین پروانه یا زمین واگذار کرده و ارزش افزوده خیابان 20 متری به 30 متری را دریافت نمی‌کند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بیرجند افزود: املاکی که تمام آن در طرح تعریض قرار گیرد زمین معوض با قیمتی پایین‌تر از نرخ بازار تحویل می‌شود.همچنین مزایایی که برای مالکان در نظر گرفته شده از مزایای فروش بالاتر است.
وی ادامه داد: اگر مالکان در واگذاری قطعات همکاری کنند طرح تعریض خیابان طالقانی تا پایان امسال هم قابل اجراست.
نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بیرجند در ادامه در مورد طرح اتصال بلوار صیاد شیرازی به بلوار رجایی گفت: شهرداری این پروژه را برای انجام مطالعات به مشاور واگذار کرده است.
میری با بیان اینکه اتصال بلوار صیاد شیرازی به بلوار رجایی از اولویت‌های اصلی شورا است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این اگر بلوار موسی‌بن جعفر به سه راه اسدی متصل شود شمال شهر از بن بست ترافیکی خارج می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول