اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد مجدد رئیس شورای شهر بیرجند از المان میدان شهدا؛

بنیاد شهید المان میدان شهدا را جمع‌‌آوری می‌کند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر بیرجند باری دیگر از نصب المان میدان شهدا انتقاد کرد و گفت: با مذاکرات صورت گرفته با اداره بنیاد شهید استان این المان به زودی جمع‌‌آوری می‌شود.

بنیاد شهید المان میدان شهدا را جمع‌‌آوری می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین زنگویی صبح امروز در نشست امور فرهنگی شهرداری بیرجند اظهار داشت: همچنان تأکید شورای اسلامی شهر و شهرداری بیرجند به جمع­آوری المان میدان شهدا است.
وی یادآور شد: نظر شورای اسلامی شهر که برگرفته از نظرات مردمی است در تاریخ هفتم شهریور به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اعلام شده که پیرو مذاکرات جلسه یکم شهریورماه با توجه به توضیحات ارایه شده و نظرخواهی از هنرمندان و کارشناسان صاحب‌نظر پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در اسرع وقت نسبت به جمع­آوری نماد مذکور از میدان شهدا اقدام کند.
نایب رئیس شورای شهر بیرجند دلیل شورا را برای جمع­آوری المان میدان شهدا اعتراضات مکرر شهروندان، عدم برخورداری از زیبایی بصری، عدم تناسب ابعاد المان با قطر میدان، رعایت نشدن آناتومی مناسب عنوان کرد.
زنگویی تصریح کرد: گاهاً مطرح شده که شورای اسلامی شهر از طرح میدان شهدا مطلع بوده است که باید توجه داشته باشیم در زمینه زیباسازی و بهسازی میدان شهدا در اسفند ماه 84 فراخوانی توسط شورای اسلامی شهر برای تهیه طرح در میدان مذکور داده شد که متعاقب آن طرح­هایی ارایه شد که از بین آن طرح مناسب، انتخاب و به تأیید ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رسید.
وی تاکید کرد: به دنبال آن مجدداً مکاتبه­ای توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با شورای اسلامی شهر صورت گرفت و اعلام شد که اجرای طرح تصویب شده مذکور در میدان شهدا مناسب نیست و لازم است با توجه به اهمیت موضوع برای تهیه طرح مذکور فراخوان کشوری صورت پذیرد، تا شاهد طرحی متناسب، زنده و گویا باشیم.
نایب رئیس شورای شهر بیرجند گفت: به دنبال آن عملاً پیگیری تهیه طرح به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سپرده شد.
زنگویی ادامه داد: متعاقب آن رونوشت مکاتبه مدیرکل گلزارها و یادمان­های کشور تحت عنوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به شورای اسلامی شهر بیرجند ارسال شد که اعلام شده بود طرح تندیس مادر شهید و تصویر بسیجی با حضور هنرمند مربوطه در کمیته مرکز بررسی و مورد تأیید کمیته مذکور قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: سپس ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران دو برگ تصویر و یک لوح فشرده از طرح مذکور را به شورای اسلامی شهر ارسال کرد، ضمن آنکه طرح انجام شده فعلی با تصویر ارسالی که سابقه آن موجود است مغایرت داشته و متفاوت است.
نایب رئیس شورای شهر بیرجند تاکید کرد: هیچ مصوبه­ای دال بر تأیید طرح در شورا وجود ندارد و فقط تأکید شورا بر اخذ نظر کارشناسان و متخصصین امر در مورد طرح بنیاد شهید قبل از اجرای نهایی بوده است.
زنگویی افزود: با تمام موارد مطروحه و فراز و نشیب‌های طی شده معتقدیم نظر مردم در اولویت است و احترام به افکار عمومی به عنوان مهم­ترین اصل باید در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول