اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 9 دی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش میثاق با ولایت در 27 نقطه چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش میثاق با ولایت در 27 نقطه این استان همزمان با 9 دی خبر داد.

برگزاری همایش میثاق با ولایت در 27 نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در این استان اظهار داشت: سومین سالگرد حماسه 9 دی از حساسیت و ویژگی‌های خاصی برخوردار است بر همین اساس باید تلاش کرد تا این حماسه در نهایت عظمت و شکوه خود برگزار شود.

وی به ساماندهی 16 کمیته برگزاری برنامه‌های بزرگداشت حماسه 9 دی در این استان اشاره کرد و گفت: کمیته اجرایی، پشتیبانی، ادارات کل، فضاسازی و تبلیغات، طلاب و روحانیون، کمیته دانشجویی، دانش‏آموزی، اصناف، اطلاع‌رسانی، هیئت‌های مذهبی، بانوان، فرهنگی، هنری، بسیج، امنیت و انتظامات، مساجد، ارزیابی و نظارت از جمله این کمیته‌هاست.

این مسئول از برگزاری همایش میثاق با ولایت در 27 نقطه این استان خبر داد و افزود: این برنامه در مراکز شهرستان‌ها همزمان با 9 دی راس ساعت 10 صبح برگزار می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از یکم تا نهم دی ماه با عنوان هفته بصیرت نامگذاری شده و تلاش می‎شود در این هفته برنامه‌های ارزشی و فاخر متناسب با اقشار مختلف استان برگزار شود.

گرجی به برپایی 80 نشست تبیین فتنه 88 در هفته بصیرت در این استان اشاره کرد و بیان داشت: این نشست‌ها با هدف تبیین ابعاد مختلف فتنه 88 و عوامل و چهره‌های تاثیرگذار دفع این فتنه برگزار می‎شود.

وی، برگزاری ویژه برنامه متولدین 9 دی ماه 88 را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت 9 دی برشمرد و متذکر شد: 51 نفر متولد این روز از سوی ثبت احوال استان معرفی شده و طی برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته طی برنامه ویژه‌ای از این کودکان تجلیل می‎شود.

این مسئول در پایان تصریح کرد: همچنین به همین مناسبت در نه مسجد این استان نه برنامه بصیرتی برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول