اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع حماسه 9 دی صورت می‌گیرد

اکران همزمان فیلم‌های سومین جشنواره عمار در بابل

خبرگزاری فارس: فیلم‌های جشنواره «فیلم مردمی عمار» در قالب مستند، فیلم کوتاه و انیمیشن از سوم تا نهم دی امسال در بابل اکران می‌شود.

اکران همزمان فیلم‌های سومین جشنواره عمار در بابل

عضو شورای اکران فیلم‌های جشنواره فیلم مردمی عمار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل از اکران فیلم‌های جشنواره عمار در قالب مستند، فیلم کوتاه، بلند و پویانمایی در سالن سینمایی کانون امام خمینی(ره) بابل خبر داد.

مهدی صفرزاده با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم‌های عمار و استقبال عمومی از فیلم‌های این جشنواره اظهار کرد: جشنواره فیلم‌های عمار بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی در دو دوره گذشته برگزار شده است.

این فعال فرهنگی با اشاره به ماهیت جشنواره فیلم عمار و نحوه شکل‌گیری و محورهای آن خاطر نشان کرد: یک سال پس از حماسه 9 دی، نخستین دوره جشنواره فیلم «عمار» با معدود فیلم‌هایی در مورد فتنه 88 آغاز به کار کرد و دومین دوره این جشنواره کاملا مردمی در پنج محور فتنه، جنگ نرم، تاریخ انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و نقد درون گفتمانی برگزار شد و سومین دوره هم بر این اساس شکل گرفته است.

وی با اشاره به استقبال مردمی از این جشنواره گفت: جنس فیلم‌سازی و ارائه اثر، اکران و نیز دست‌اندرکاران جشنواره، مردمی است و لذا اکران مرکزی این جشنواره در سالن سینمایی کانون تربیتی امام خمینی(ره) واقع در چهارراه فرهنگ انجام می‌شود.

عضو شورای اکران جشنواره مردمی فیلم عمار ادامه داد: به جز کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی، فیلم‌های جشنواره در برخی مساجد و حسینیه‌های بابل نیز به نمایش در می‌آید.

انتهای‌پیام/86009/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول