اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

پرداخت 14 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان صندوق مهر امام‌رضا (ع) گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق مهر امام‌رضا (ع) گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 14 میلیارد و 510 میلیون ریال تسهیلات از طریق این صندوق به 249 نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت 14 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان صندوق مهر امام‌رضا (ع) گچساران

چنگیز حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: صندوق مهر امام‌رضا (ع) در راستای رسیدن به اهداف دولت خدمتگزار و مأموریت خود، اقدام به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال می‌کند.

مدیرعامل صندوق مهر امام‌رضا (ع) گچساران تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 117 نفر از طریق بانک‌های عامل از جمله صادرات، کشاورزی، ملت، بانک مهر و بانک توسعه تعاون تسهیلاتی در بخش مشاغل خانگی، خویش‌فرمایی و کارفرمایی دریافت کرده‌اند.

حسنی با بیان این‌که به این افراد مبلغی افزون بر چهار میلیارد و 350 میلیون ریال در قالب تسهیلات بانکی پرداخت شده است، افزود: بانک‌های عامل همکاری مطلوبی با صندوق مهر امام‌رضا (ع) دارند که با توجه به حجم بالای درخواست‌های متقاضیان دریافت تسهیلات، همکاری بیش از پیش بانک‌ها ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: از مجموع افراد معرفی شده به بانک‌های عامل، 107 نفر موفق به دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به میزان سه میلیارد و 210 میلیون ریال توسط بانک صادرات، کشاورزی و ملت شدند.

حسنی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز به تعداد هشت نفر از افراد معرفی ‌شده به این بانک، تسهیلات اشتغالزایی به میزان 510 میلیون ریال پرداخت کرده است.

وی از پرداخت تسهیلات 630 میلیون ریالی توسط بانک توسعه تعاون به دو نفر از افراد معرفی شده از سوی صندوق مهر امام‌رضا (ع) گچساران خبر داد و اختصاص اعتبار بیشتر برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی را خواستار شد.

مدیرعامل صندوق مهر امام‌رضا (ع) گچساران با اشاره به این‌که اعتبار اختصاص یافته به این صندوق برای پرداخت تسهیلات مبلغی به میزان 20 میلیارد و 867 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: از تیر ماه امسال تاکنون 10 میلیارد و 160 میلیون ریال تسهیلات توسط این صندوق پرداخت شده است.

حسنی ادامه داد: در کمیته برنامه‌ریزی، پرداخت تسهیلات به 123 نفر از متقاضیان واجد شرایط تصویب شده که این صندوق توانست به 132 نفر یعنی بیش از تعهدات خود تسهیلات پرداخت کند.

انتهای‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول