اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صندوق مهر امام رضا(ع) صورت می‌گیرد

پرداخت تسهیلات 10 میلیارد ریالی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) شعبه کاشان از پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در این شهرستان خبر داد.

پرداخت تسهیلات 10 میلیارد ریالی در کاشان

ابوالفضل نژادانصار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت:  این میزان تسهیلات در قالب مشاغل خانگی و خوداشتغالی به متقاضیان دارای مدرک فنی و حرفه‌ای و یا دانشگاهی بیکاری که فاقد شغل و حرفه‌ای هستند، تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به بخشی از اعتبارات و منابع صندوق مهر امام رضا(ع) نزد بانک مهر ایران و ادغام آن گفت: بر اساس تفاهم‌نامه صندوق مهر امام رضا(ع) و بانک مهر 20 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی در سال 90 و 91 به متقاضیان پرداخت می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با این میزان تسهیلات 232 اشتغال در قالب 166 اشتغال شهری و 66 اشتغال روستایی برای 199 مرد و 33 زن فراهم می‌شود.

نژادانصار همچنین تسهیلات ارائه شده به متقاضیان در سال 89 را 54 میلیارد و 900 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با این میزان تسهیلات 679 اشتغال ایجاد شده که از این تعداد 566 مورد اشتغال شهری و 113 فرصت اشتغال روستایی برای 571 نفر مرد و 108 نفر زن ایجاد شده است.

وی با اشاره به کاهش تسهیلات در سال گذشته بیان داشت: سال گذشته 7 میلیارد و 470 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده که با این میزان تسهیلات 79 فرصت اشتغال شامل 64 مورد شهری و 15 مورد روستایی ایجاد شده است و باید توجه داشت که این تعداد اشتغال برای 67 نفر مرد و 12 نفر خانم فراهم شده است.  

صندوق مهر امام رضا(ع) در شهرستان کاشان در سال 1385 تأسیس شده و شش سال سابقه فعالیت دارد. 

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول