اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع):

پارک‎های علم و فناوری تامین اعتبار شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) بر تامین اعتبار پارک‎های علم و فناوری جوانان ایرانی تاکید کرد.

پارک‎های علم و فناوری تامین اعتبار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا مصطفی‎پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‎های اجرایی مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به تنظیم برنامه سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سه استان گلستان، گیلان و فارس اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای این سفر با حضور در استان گلستان مسائل این استان را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار مقدسی را انجام می‎دهند خاطر نشان کرد: فرآیند فعالیت‎هایی که در این نهاد محقق می‎شود چیزی جز رفاه، آسایش و امنیت مردم نخواهد بود و در این فضا باید به گونه‎ای عمل کرد که کارایی را افزایش دهید.

مصطفی‎پور با اشاره به ادغام چند نهاد بزرگ در این وزارتخانه ابراز داشت: همه ابزارها مهیا است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‎‎های لازم هم‎افزایی را بالا برد و ارتقا و توسعه را در این وزارتخانه شاهد باشیم.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه برای توسعه اشتغال باید بنگاه‎های اقتصادی ایجاد شود یادآور شد: این بنگاه‎ها زمانی ایجاد می‎شود که همه عوامل تولید در کنار هم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در استان گلستان وجود ندارد تصریح کرد: در این استان مجموعه‎ای کم نظیر از امکانات وجود دارد و با این ظرفیت‎ها باید برای اشتغال گلستان بسترسازی لازم صورت پذیرد.

مصطفی‎پور میزان اشتغالزایی از طریق تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) در سطح کشور را 162 هزار نفر در سال گذشته دانست و اذعان کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) استان گلستان تمامی مشاغل خانگی و تقاضاهایی که در این زمینه ابلاغ می‎شود را در اسرع وقت بررسی و برای آنها تامین اعتبار کنند.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) متذکر شد: توجه به پارک‎های علم و فناوری و طرح‎های جوانان ایران یکی از مسائلی است که باید آن را در دستور کار قرار داد چرا که این جوانان به مانند بمب اندیشه هستند که با تامین اعتبار طرح‎های آنان می‎توان بهره‎وری لازم را برای توسعه و ارتقای کشور برد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول